هنوز چیزی تمام نشده است

حیدری: دو هفته تا قهرمانی فاصله داریم

۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۱۹:۵۵:۱۱
کد خبر: ۳۹۸۳۸۴
حیدری: دو هفته تا قهرمانی فاصله داریم
هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: منتظر هوادارانمان در روز بازی با تراکتور در ورزشگاه آزادی هستیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هافبک تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه دیدار مشکلی را مقابل تراکتورسازی خواهیم داشت گفت: منتظر هوادارانمان در روز بازی با تراکتور در ورزشگاه آزادی هستیم.

خسرو حیدری پس از پیروزی دو بر یک تیمش مقابل سایپا با ابراز رضایت از عملکرد هم‌بازی‌هایش، گفت: به اعتقاد من کسانی که در ورزشگاه حضور داشتند، بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودند و ما توانستیم بعد از گل تساوی که دریافت کردیم، باز هم حمله کنیم و بازی را با پیروزی به پایان برسانیم. ما دو فینال دیگر نیز در پیش‌رو داریم و امیدوارم هواداران ما در این دو بازی نیز ما را تنها نگذاشته و در کنار ما باشند.

هافبک استقلال در خصوص حضور چند بازیکن جوان در چند بازی اخیر استقلال نیز گفت: اینها آیندگان فوتبال ایران هستند و سرمایه‌های جامعه فوتبال؛ پس مطمئن باشید آنها همانند دو بازی گذشته در دیدارهای آینده نیز با تمام توانشان بازی خواهند کرد تا بتوانیم به آنچه که می‌خواهیم دست پیدا کنیم.

حیدری در پایان گفت: هنوز چیزی تمام نشده و در فوتبال اتفاقات زیادی خواهد افتاد اما تلاش می‌کنیم تا بتوانیم دو بازی آینده را نیز با پیروزی به پایان برسانیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز