مالک گسترش دنبال نشاط عمومی است

کمالوند: اشتباه داوری کمر تیم ما را شکسته است

۱۳۹۵/۰۲/۰۹ - ۲۱:۱۰:۳۹
کد خبر: ۳۹۸۴۰۰
کمالوند: اشتباه داوری کمر تیم ما را شکسته است
سرمربی گسترش فولاد گفت: اتفاقات فنی باعث پیروزی و شکست تیم‌ها نمی‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال تیم سپاهان برابر گسترش فولاد به برتری رسید. فراز کمالوند، سرمربی گسترش فولاد پس از شکست 2 بر یک گسترش مقابل سپاهان گفت: در اولین فرصت در تماس با مالک باشگاه او را متقاعد می‌کنم بیش از 150 میلیارد تومانی که در فوتبال هزینه کرده، عملا برای هیچ بوده است و تمام تلاشم را می‌کنم او را از ادامه تیم‌داری در فوتبال منصرف کنم.

وی ادامه داد: اشتباه داوری در این فصل عملا کمر تیم ما را شکسته است و 10-12 امتیاز مسلم از تیم ما گرفته شده است. اگر این امتیازات که حق مسلم ما بود داده بودند حالا جزو 3 تیم اول جدول بودیم. امیدوارم زنوزی، مالک باشگاه دلایل من را بپذیرد چون هم نگران سلامتی خودم و هم او هستم.

سرمربی گسترش‌فولاد تصریح کرد: در زمانی که هیچ کسی حاضر نیست ریالی برای فوتبال از جیبش هزینه کند مالک گسترش این هزینه را از حساب شخصی‌اش انجام می‌دهد. مالک گسترش دنبال نشاط عمومی است اما در رختکن ما عزای عمومی بود. نمی‌دانم چطور داور در فاصله 2 متری هند به این وضوحی را ندید و پنالتی اعلام نکرد؟

کمالوند افزود: داور تحت تاثیر شعارهای تماشاگران پنالتی مسلم ما را نگرفت حتی اشتباهات متعددی غیر از این داشت و در صحنه‌ای که برای ما پنالتی اعلام کرد باید قائدی‌فر کارت زرد دوم را می‌گرفت و اخراج می‌شد. از 3 عزیزی که کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال شدند خواهش می‌کنم از ابتدای حضورشان در فدراسیون فکری به حال داوری‌ها بکنند.

وی با بیان اینکه با این شرایط احساس می‌کنم تمرینات متعددی که به تیمم داده‌ام بیهوده بوده است، گفت: به نوعی اتفاقات فنی باعث پیروزی و شکست تیم‌ها نمی‌شود. آیا خدا را خوش می‌آید اینطور با ما برخورد کنند؟ به دل‌مان مانده است یک بار اشتباهات داوری به نفع ما تمام شود. چون تماشاگر نداریم باید اینطور با ما برخورد کنند؟

سرمربی گسترش‌فولاد تصریح کرد: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم شرافتمندانه بازی کنیم اما این موضوع باید از طرف همه باشد. چه تیم‌های مقابل و چه داوران مسابقه. همانطور که استقلال خوزستان را متوقف کردیم با تمام توان برای تاثیرگذاری در قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز