محسن قهرمانی در گفتگو با برنا:

قضاوت بازی سرخابی‌ها توأم با ایراد بود/ کمیته داوران در هفته‌های پایانی از افراد باتجربه‌تر استفاده کند

۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۲۳:۵۷:۳۰
کد خبر: ۳۹۸۵۹۳
قضاوت بازی سرخابی‌ها توأم با ایراد بود/ کمیته داوران در هفته‌های پایانی از افراد باتجربه‌تر استفاده کند
داور پیشکسوت فوتبال گفت: گل استقلال کاملا اشتباه بود چون هیچ خطایی روی میلاد فخرالدینی صورت نگرفت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محسن قهرمانی، داور پیشکسوت فوتبال درخصوص نحوه قضاوت داوران سرخابی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر صحبت کرد.

قهرمانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی برنا، با اشاره به قضاوت های هفته بیست و هشتم اظهار داشت: نحوه قضاوت ما و نحوه قضاوت داور در زمین بسیار فرق می کند و اینکه بخواهیم مایی که در بیرون از گود قرار داریم انتقادهای زیادی را داشته باشیم کار درستی نیست، ولی در مجموع قضاوتهای سرخابی ها توأم با ایراد بود.

وی در ادامه افزود: متأسفانه ابزاری که ما در اختیار داریم این قابلیت را ندارد که بتوانیم به درستی بگوییم یک صحنه را داور درست سوت زده است یا اشتباه! مثلا در صحنه ای که گل اول نفت به ثمر رسید دوربین از صحنه جا مانده بود. ولی در تصویری که از همان زاویه گرفته شده بود گل خیلی مشکوک بود چون احتمال آفساید وجود داشت.

داور پیشکسوت فوتبال همچنین درخصوص گل استقلال که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید خاطرنشان کرد: گل استقلال کاملا اشتباه بود چون هیچ خطایی روی میلاد فخرالدینی صورت نگرفت و مدافع سایپا فقط توپ را زد و نمی توان نمره قابل قبولی به این قضاوت داد.

وی درخصوص دو هفته مانده به اتمام لیگ و حساسیتی که در جدول وجود دارد خاطرنشان کرد: این خاص تمام اهالی فوتبال و همچنین تیم های لیگ است که قضاوت های این هفته های آخر به نحو مطلوبی انجام شود که جای هیچ گونه شک و شبه ای باقی نماند. انتخاب داوران باید با فکر بیشتری انجام شود که در نتایج بازی ها تأثیری نداشته باشد.

قهرمانی در پایان افزود: اینکه بگوییم یک بازی باید بدون اشتباه باشد یک حرف کاملا اشتباهی است چون در بازی های اروپایی نیز همچنین چیزی اتفاق نمی افتد. ولی می توان با انتخاب داوران با تجربه تر در این دو هفته باقی مانده حاشیه ها را از لیگ دور کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز