محمد ابراهیمی در گفتگو با برنا:

حریف سرسختی برای پرسپولیس خواهیم بود/ در برابر سپاهان حق‌مان خورده شد!

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۰:۳۰:۲۹
کد خبر: ۳۹۸۵۹۸
حریف سرسختی برای پرسپولیس خواهیم بود/ در برابر سپاهان حق‌مان خورده شد!
بازیکن گسترش فولاد گفت: نشان داده ایم که در هر مسابقه و هرکجا که باشد حریف سرسختی هستیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمد ابراهیمی، بازیکن گسترش فولاد درخصوص باخت مقابل سپاهان و همچنین بازی هفته آینده مقابل پرسپولیس صحبت کرد.

ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی برنا، با اشاره به باخت گسترش فولاد مقابل سپاهان گفت: در مقابل سپاهان دو نیمه متفاوت داشتیم. نیمه اول در اختیار سپاهان بود و نیمه دوم تیم ما بود که بر بازی سوار شد. اما متاسفانه نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم و به گل برسیم. می توانستیم در این بازی حداقل به یک امتیاز برسیم اما این اتفاق نیفتاد.

ابراهیمی در ادامه اضافه کرد: حق ما در این بازی باخت نبود. اتفاق تلخی افتاد که انسان به خیلی چیزها شک می کند. خلعتبری توپ را خیلی واضح با دست زد و خودش هم اعتراف کرد که در آن صحنه مرتکب خطای هند شده اما در کمال ناباوری داور از اعلام پنالتی خودداری کرد.

بازیکن با اخلاق گسترش در رابطه با  اینکه کمتر دیده شده ازعملکرد داوران گله کند، گفت: گله‌ایی نیست. هیچ وقت نمی خواهم و دوست ندارم به کار داوران ایراد بگیرم و اصلا این کار در حیطه وظایف من نیست اما نمی دانم چرا داور از پنالتی مسلم ما چشم پوشید. حتی با چشم بسته هم می شد این صحنه را پنالتی گرفت! من حتی در پایان بازی هم با ناظر بازی صحبت کردم و به او گفتم شاید باخت برای سپاهان خیلی مهم نبود اما برای ما حتی تساوی هم اهمیت زیادی داشت. اگر یک پله بالاتر باشیم پاداش بیشتری می گیریم و اگر پایین‌تر بیاییم جریمه می شویم.

وی در ادامه افزود: به هرحال امیدوارم داوران ما همیشه سربلند باشند. می دانم که فشار روی آن ها زیاد است. امیدوارم مشکلاتشان حل شود تا از این به بعد با انگیزه بیشتری سوت بزنند تا شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

ابراهیمی در خصوص بازی با پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم خیلی خوب و قابل احترامی  است. کادر فنی این تیم و بازیکنان آن توانسته اند با ارائه بازی های قابل قبول مدعی قهرمانی باشند اما ما هم گسترش فولاد هستیم. نشان داده ایم که در هر مسابقه و هرکجا که باشد حریف سرسختی هستیم. در خانه مان مقابل پرسپولیس قرار می گیریم و قطعا برای سه امتیاز به میدان می رویم. کاری به تیم های دیگر نداریم و به دنبال ارائه یک فوتبال پاک و همچنین نشان دادن شایستگی های خودمان هستیم.

بازیکن محبوب شهر تبریز در مورد فصل بعد فوتبالش گفت: به امید خدا سال بعد بهتر از امسال خواهم بود.

ابراهیمی در مورد اینکه در گسترش می ماند یا خیر، اضافه کرد: هنوز هیچ چیز مشخص نیست. فعلا با گسترش قرار داد دارم و به دوبازی با قی مانده فکر میکنم. ما باید بتوانیم در این بازی ها پیروز شویم تا خودمان را ثابت کنیم. بعد از اتمام فصل همه چیز امکان دارد و هر اتفاقی ممکن است بیفتد. فعلا نمی‌توانم در این مورد حرفی بزنم و تصمیمی بگیرم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز