هیچ تغییری در ترکیب تیم ملی نخواهیم داشت؛

حسینی: برنامه‌های منظم به پیشبرد اهداف ما کمک خواهد کرد

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۰۹:۵۳:۱۸
کد خبر: ۳۹۸۷۳۰
رئیس انجمن وزنه برداری جانبازان و معلولین گفت: تمرینات تیم ملی با برنامه‌ریزی دقیق کادر فنی پیش می‌رود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سید علیرضا حسینی، رئیس انجمن وزنه برداری جانبازان و معلولین در اولین روز از چهاردهمین تمرینات تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین گفت: شهر ریودوژانیرو از نظر جوی شرایطی مشابه شهرهای شمالی ایران را دارد. به همین منظور برای تغییر روحیه و تنوع و نیز تطبیق شرایط بدنی ورزشکاران با آب و هوای محل برگزاری مسابقات پارالمپیک، چهاردهمین اردوی تیم ملی را در استان گیلان و شهر رشت برگزار می‌کنیم.

وی افزود: این اردو اولین مرحله تمرینات پس از قطعی شدن 6 سهمیه پارالمپیک ریو است و از این پس هیچ تغییری در ترکیب تیم ملی نخواهیم داشت و با همین 6 نفر به مسابقات اعزام می شوم.

رئیس انجمن وزنه‌برداری خاطرنشان کرد: تمرینات تیم ملی با برنامه‌ریزی دقیق کادر فنی پیش می‌رود و به گونه‌ای طراحی شده که حتی تا روز پرواز به ریو هم مشخص هست که ملی‌پوشان چه کارهایی باید انجام بدهند و این نظم و برنامه به پیشبرد اهداف ما کمک شایانی می‌کند.

سیدحامد صلحیپور و علی صادقزاده (تهران)، سامان رضی (گیلان)، سیامند رحمان (آذربایجان غربی)، حمزه محمدی (مازندران) و مجید فرزین (اردبیل) 6 ورزشکار دعوت شده به این تمرینات هستند.

چهاردهمین مرحله تمرینات تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین زیر نظر احمد دلجوان به عنوان سرمربی وغلامرضا آسترکی به عنوان مربی انجام می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین قائمی، نماینده فرهنگی اردو معرفی شده و سرپرستی این تمرینات که از 23 اردیبهشت ماه ادامه دارد، بر عهده احمد ملاحسینی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز