مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا؛

برنز براری در یک‌ضرب دسته ۱۰۵ کیلوگرم

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۰:۲۲:۳۳
کد خبر: ۳۹۸۷۶۱
برنز براری در یک‌ضرب دسته ۱۰۵ کیلوگرم
نماینده دسته ۱۰۵ کیلوگرم وزنه‌برداری کشورمان عنوان سوم حرکت یک‌ضرب رقابت‌های قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در ادامه چهل و ششمین دوره مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا که از یکشنبه هفته گذشته در شهر تاشکند ازبکستان آغاز شده است محمدرضا براری و کیا قدمی نمایندگان دسته 105 کیلوگرم کشورمان با 7 وزنه‌بردار دیگر به رقابت پرداختند که در پایان حرکت یک‌ضرب براری در جایگاه سوم ایستاد و قدمی پنجم شد.

براری در حرکت یک ضرب ابتدا وزنه 172 کیلوگرمی را انتخاب کرد که در مهار آن موفق بود. وی برای حرکت دوم وزنه 176 کیلوگرمی را انتخاب کرد که در مهار این وزنه هم موفق عمل کرد. براری برای سومین و آخرین حرکت یک‌ضربش وزنه 180 کیلوگرمی را انتخاب کرد که با مهار این وزنه مدالش را قطعی کرد و در جایگاه سوم این دسته ایستاد.

کیا قدمی دیگر نماینده کشورمان در این دسته ابتدا وزنه 168 کیلوگرمی را مهار کرد، اما در حرکات دوم و سوم در مهار وزنه‌های 172 و 173 کیلوگرمی ناکام بود تا با همان 168 کیلو در رده پنجم این دسته بایستد.

ایوان ایفرموف از ازبکستان و جاسم عبود از عراق با مهار وزنه‌های 183 و 181 کیلوگرمی مدال‌های طلا و نقره حرکت یک ضرب را در این دسته به خود اختصاص دادند. مدال برنز هم به براری از ایران با 180 کیلوگرم رسید.

نظر شما