پرسپولیس کابوس دو استقلال

هفته های مرگ و زندگی!

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۰:۵۳:۵۷
کد خبر: ۳۹۸۷۸۴
هفته های مرگ و زندگی!
دو هفته پایانی، هفته مرگ و زندگی برای تیم هاست. سال ها بود که همچین رقابت میلیمتری، در صدر جدول، برای رسیدن به جام شاهد نبودیم.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ در ادامه هفته های حساس و پایانی لیگ پانزدهم، دیروز شاهد بازی های پرهیجانی بودیم. رقابت هایی که روند قهرمانی را مهیج تر کرد.

دو هفته پایانی، هفته مرگ و زندگی برای تیم هاست و مانند دو، سه فصل پیش رقابت میلیمتری در صدر جدول  برای رسیدن به جام وجود دارد.

در حقیقت این دو هفته استادیوم ها تبدیل به کوره داغی خواهد شد که بازیکنان همانند گلادیاتورها  به مصاف هم می روند و تماشاگران نیز شاهد مبارزات داغی خواهند بود.

شاگردان برانکو که کفه ترازوی کسب قهرمانی را به سمت خود سنگین کرده بودند، بعد از 21 هفته بدون باخت، بازی را به نفت واگذار کردند تا در ادامه بازی ها برای رسیدن به قهرمانی کار سخت تری پیش رو داشته باشند. اگر از اشتباهات موثر داوری این هفته بگذریم پرسپولیس بازی را به اشتباهات فردی بازیکنان خود باخت.

با نگاهی به جدول اکنون سه تیم مدعی، امتیازات مساوی دارند و با تفاضل گل در جدول رده بندی یکدیگر را دنبال می کنند.

البته همچنان با توجه به وضعیت جدول و بازی های آتی، می توان گفت سرخپوشان هنوز هم شانس زیادی برای قهرمانی دارند.

هفته آینده پرسپولیس مقابل گسترش فولادی بازی می کند که رده هشتم جدول را در اختیار دارد و برد و باخت در این بازی تاثیر زیادی در جایگاه این تیم ندارد و آمار بازی های یکی، دو هفته اخیر این تیم نشان دهنده افت آن بوده است.

این در حالی است که استقلال تهران برابر تراکتورسازی صف آرایی می کند. تراکتوری که در هفته های اخیر خوب کسب امتیاز کرده و از روحیه بالایی برخوردار است و برای گرفتن سهمیه می جنگند. علاوه بر آن انگیزه های شخصی قلعه نویی را نمی توان نادیده گرفت و  مجموع اینها کار را برای مظلومی سخت خواهد کرد.

استقلال خوزستان هم به مصاف پدیده مشهد می رود که با توجه به شرایط پدیده در جدول، شاگردان ویسی بازی دشواری نخواهند داشت. البته از میزبانی پدیده نباید چشم پوشی کرد.

در هفته آخر بازی های لیگ پانزدهم پرسپولیس با راه آهن رقابت می کند. راه آهنی که در قعر جدول است و احتمالا با قطعی شدن سقوطش دیگر انگیزه زیادی برای بازی نخواهد داشت و بی شک سرخپوشان را خیلی تهدید نمی کند.

در هفته سی ام اما استقلال مقابل صبا در قم می ایستد. قطعا علی دایی نقش منصوریان را این بار برای هموار کردن مسیر قهرمانی پرسپولیس بازی خواهد کرد و روز راحتی برای آبی پوشان نخواهد بود.

استقلال خوزستان هم در هفته پایانی برابر یاران یحیی گل محمدی صف آرایی می کند. گل محمدی هم می تواند سدی دیگر برابر رقیب خوزستانی پرسپولیس باشد.

در هفته های پر التهاب برای تیم های مدعی هر اشتباهی آخرین اشتباه و حکم مرگ و زندگی خواهد بود و آنان که حسرت جام را خواهند خورد کسانی هستند که از پس این مبارزه برنیایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز