باشگاه پرسپولیس با تقدیر از هواداران اعلام کرد؛

با وجود بعضی مسائل، برای شادی شما با تمام وجود تلاش می‌کنیم

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۱:۳۲
کد خبر: ۳۹۸۸۱۷
با وجود بعضی مسائل، برای شادی شما با تمام وجود تلاش می‌کنیم
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای از هواداران پرسپولیس تقدیر و ابراز امیدواری کرد، با تلاش اعضای تیم و با وجود بعضی مسائل در جریان رقابت‌های لیگ، حمایت مثال زدنی آنها با کسب نتایج لازم در بازی‌های باقیمانده جبران شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این بیانیه آمده است: هواداران پرسپولیس بار دیگر با حضور مثال‌زدنی، پرشور و شعور خود در ورزشگاه آزادی، به رغم پاره‌ای بی‌مهری‌ها، با 90 دقیقه تشویق بی‌امان دیگر، باعث افتخار و سربلندی پرسپولیس و مباهات فوتبال ایران شدند.

حضور گرم هواداران در تمام طول فصل کم نظیر، بلکه بی‌نظیر بوده است و جای بسی تقدیر و تشکر دارد. تردید نداریم که بهترین تقدیر از این محبت و تعصب بی‌پایان کسب نتایج در خور شأن نام پرسپولیس است. تمام همت و تلاش باشگاه و تیم، تحقق این هدف در دو بازی آینده خواهد بود تا با وجود پاره‌ای مسائل که در جریان مسابقات وجود دارد و در آخرین هفته بازی‌ها نیز شاهد آن بودیم، موجبات شادی و سرور هواداران فراهم آید.

شکی نیست که پرسپولیس بزرگ در دو بازی باقیمانده فصل نیز حمایت حداکثری خود را به رخ خواهند کشید و اراده و تصمیم راسخ اعضای تیم را نیز برای حضور هر چه بهتر در دو بازی آینده شاهد خواهیم بود.

اعضای کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس بی‌صبرانه در انتظار جبران نتیجه بازی قبل خود هستند و به یاری و خواست خدا این اراده و همت در سایه حمایت هواداران به نتیجه مطلوب منجر خواهد شد.

سرخپوشان چه در گفتگوهای رسمی و چه در صحبت‌های شخصی خود بر قول و قرارشان با کاپیتان فقید تیمشان و وعده‌ای که با هواداران داشتند تاکید داشته و آماده‌اند تا از تمام وجود خود مایه بگذارند.

امید است به یاری خدا و با حمایت هواداران، درایت کادر فنی و همت بازیکنان شاهد توفیق سرخپوشان در این بازی‌های باقیمانده باشیم.

نظر شما