استقلال مغرور نشود

امیرآبادی: حفظ صدر جدول از به دست آوردن آن مهم تر است

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۴:۳۴
کد خبر: ۳۹۸۸۱۹
امیرآبادی: حفظ صدر جدول از به دست آوردن آن مهم تر است
بازیکن سابق آبی پوشان می‌گوید که حفظ صدر جدول از به دست آوردن آن مهم تر است و آبی پوشان نباید مغرور شوند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مهدی امیرآبادی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه استقلال در تشریح آخرین شرایط آبی پوشان گفت: بعد از شکست در دربی استقلال نتایج خوبی کسب کرده است و وضعیت خوبی دارد. خدا را شکر که در بازی های اخیر استقلال شرایط خوبی داشته است اما مهم تر از بازگشت به صدر، حفظ جایگاه اولی است. استقلال در طول فصل هفته های زیادی صدرنشین بوده است و حالا می داند که باید با کسب سه امتیاز به دنبال حفظ این جایگاه باشد.

وی ادامه داد: استقلال به هیچ وجه نباید برای این دو برد مغرور شود. به عقیده من بازیکنان پرسپولیس در دیدار های بعد از دربی با غرور وارد میدان شدند و لطمه خوردند. برای بازیکنان استقلال چیزی به جز نام بزرگ این تیم نباید اهمیت داشته باشد و تنها بر سه امتیاز بازی های پیش رو تمرکز کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اعلام این نکته که استقلال به خوبی توانست حواشی بعد از دربی را مدیریت کند، تصریح کرد: مدیریت تیم و بازیکنان استقلال به خوبی توانستند حواشی را کنترل کنند و با عبور از آن شکست حالا مجددا چهره یک مدعی را به خود گرفته اند.

امیرآبادی در ادامه درباره بازی استقلال برابر تراکتورسازی، تصریح کرد: استقلال دیدار بسیار سختی برابر تراکتور سازی خواهد داشت. استقلالی ها نباید به این جایگاه و کسب سهمیه آسیایی دلخوش باشند زیرا تراکتور برای کسب سهمیه خواهد جنگید و به آسانی امتیاز از دست نخواهد داد.

او با پر اهمیت خواندن جوانگرایی صورت گرفته در استقلال، بیان کرد: کمتر کسی فکر می کرد که تیم جوان شده استقلال بتواند این جایگاه را در جدول داشته باشد و باید به کادرفنی استقلال بابت این شجاعت تبریک گفت. البته جوانان استقلال هم نباید از این جایگاه خود راضی باشند و باید به دنبال پیشرفت و ارتقا جایگاه خود در تیم بزرگ استقلال باشند. فرصت حضور در کنار بزرگان استقلال برای کمتر بازیکنی در جوانی پیش می آید و بازیکنان جوان استقلال اگر قدر این موقعیت را ندانند، مطمئنا پشیمان خواهند شد.

امیرآبادی در پایان تصریح کرد: هواداران استقلال باید روز یکشنبه در دیدار برابر تراکتورسازی ورزشگاه را پر کنند. قهر با استقلال و استادیوم در این مقطع از فصل معنایی ندارد و هواداران می توانند با حضور خود استقلال را در کسب سه امتیاز یاری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز