تراکتور برای حذف الهلال به تهران می‌آید

شهریاری: موجبات حذف الهلال را فراهم می‌کنیم

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۲:۳۳:۱۲
کد خبر: ۳۹۸۸۶۳
شهریاری: موجبات حذف الهلال را فراهم می‌کنیم
کاروان تراکتورسازی تبریز جهت برگزاری دیدار برگشت مقابل الهلال، به تهران سفر می کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تبریزی ها فردا، با پرواز 10صبح از تبریز به تهران می روند و پس اقامتی چندساعته در پایتخت، با پرواز ساعت17 ، از فرودگاه امام خمینی به مسقط خواهند رفت.

کاظم شهریاری (مدیر رسانه‌ایی باشگاه تراکتورسازی) در همین خصوص در گفتگو با خبرنگار ورزشی برنا ضمن اشاره به روحیه بالای بازیکنان تیم گفت: به کمک خدا و با دعای خیر مردم، در مقابل الهلال دوباره پیروز می شویم و موجبات حذف این تیم را فراهم می کنیم.

با اینکه در زمینه میزبانی از ما هیچ حمایتی نشد و هزینه های اضافی به باشگاه تحمیل شد اما به کمک هواداران و دوست داران باشگاه و همچنین تلاش های مدیریت و سرمربی تیم، اجازه نمی دهیم مشکلات مالی باعث توقف روند نتیجه گیری تیم شود.

گفتنی است تراکتور سازی روز سه شنبه، در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در حالی که صعودش به مرحله بعد، به عنوان تیم اول گروه C  موسوم به گروه مرگ را مسجل کرده است، به مصاف الهلال عربستان می رود.الهلال که درابتدا بخت اول صعود از این گروه بود، اکنون در آستانه حذف از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد. در صورتی که پاختاکور ازبکستان الجزیره امارات را شکست دهد، یک تساوی در مقابل تراکتور سازی، منجر به حذف الهلال خواهد شد.این در حالی است که الهلال هیچ گاه در مرحله گروهی حذف نشده و در صورت تحقق این امر، تراکتورسازان رکوردی جدید را از خود به جای خواهد گذاشت.

نظر شما