خیلی چیزها در این دو هفته می‌تواند تغییر کند

بزیک: اگر اشتباهات داوری بر می‌گشت، پرسپولیس با ۱۵ امتیاز در صدر جدول بود

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۵:۱۷:۵۷
کد خبر: ۳۹۹۰۳۳
بزیک: اگر اشتباهات داوری بر می‌گشت، پرسپولیس با ۱۵ امتیاز در صدر جدول بود
مهاجم سابق و پیشکسوت پرسپولیس گفت: تمام تمرکز پرسپولیس باید روی دو بازی بعد باشد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، ادموند بزیک در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: تیمی که 21 هفته نباخته بود، شاید به این شوک نیاز داشت. در فوتبال هر اتفاقی ممکن است. فوتبال بازی صدم‌های ثانیه است. با یک اشتباه حریف، به گل می‌رسید و با یک اشتباه گل می‌خورید ولی من در همان بازی با ملوان گفتم که پرسپولیس با توجه به روند صعودی که در جدول و فوتبال داشت، همین حالا هم قهرمان است، حتی اگر به این قهرمانی جام ندهند.

وی ادامه داد: از هفته سوم مسابقات همه بازی‌های پرسپولیس را پای تلویزیون یا در ورزشگاه دیده‌ام. در این مدت بازی با نفت اولین بازی در این مدت بود که آن را کامل ندیدم. البته با توجه به آنچه در نیمه اول شاهد بودم، بازی تقریبا پایاپای و مالکیت توپ پرسپولیس بیشتر بود. این باخت را هم می‌توان به دو صورت تحلیل کرد. یکی همین است که پرسپولیس در این بازی ناکام ماند و دیگر اینکه بازیکنان پس از 22 بازی بدون شکست، به یک شوت نیاز داشتند.

مهاجم سابق پرسپولیس درباره دلیل تفاوت عملکرد سرخپوشان نسبت به بازی‌های قبل خاطرنشان کرد: من در این تیم حضور ندارم و از این جهت نمی‌توانم به موضوع بپردازم اما فکر می‌کنم فشار روانی باعث کاهش تمرکز شد. من نه به عنوان کارشناس یا پیشکسوت، بلکه به عنوان بازیکنی که قبلا خود این شرایط را تجربه کرده است، این توصیه را برای بازیکنان دارم که لازم نیست کار خاصی انجام دهند. آنها باید به همان روال قبلی برگردند و تمرکز خود را به دست آورده و همه آن را معطوف به ارائه فوتبال خودشان کنند. استرس این را نداشته باشند که اگر در این بازی نتیجه نگیرند چه‌می شود، بلکه به ارائه بهتر توانایی خودشان فکر کنند.

بزیک درباره اینکه پس از رقابت‌های این هفته اشتباهات داوری و تاثیر آن روی جا به جایی‌های جدول بسیار مورد بحث قرار گرفت، تصریح کرد: بحث در این باره فایده‌ای ندارد. مگر می‌شود نتیجه را برگرداند؟ اگر اشتباهات داوری قابل بازگشت بود که الان پرسپولیس با 15 امتیاز اختلاف در صدر جدول بود و از چند هفته قبل بازی‌ها در صدر جدول تشریفاتی می‌شد. پس به جای اینها فقط باید روی بازی‌های باقیمانده تمرکز کرد.

وی در پایان خطاب به هواداران گفت: در مورد هواداران فقط باید بگویم دستشان درد نکند. آنها واقعا بی‌نظیر بوده‌اند. استرس و نگرانی آنها قابل درک است ولی تا حد امکان نباید این مساله را به تیم منتقل کرد. تعداد بالای هواداران، هم انگیزه بخش و روحیه بخش است و هم باعث افزایش فشار می‌شود. الان فقط باید به تیم آرامش و روحیه داد و فراموش نکنیم در این دو هفته خیلی چیزها می‌تواند تغییر کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز