فولاد ۳ – ۲ استقلال اهواز؛

برد فولاد در باران گل و فحش!

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۹:۰۹:۵۳
کد خبر: ۳۹۹۰۷۰
فولاد در دربی خوزستان موفق شد تا استقلال اهواز را شکست دهد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دربی پرحاشیه اهواز جذاب، پرگل و البته پرحاشیه از آب درآمد. این دیدار قرار بود روز پنجشنبه 9 اردیبهشت در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شود اما با مخالفت فرمانداری این شهر با برگزاری مسابقه در این ورزشگاه، بازی به ورزشگاه غدیر منتقل شد. با توجه به اینکه روز پنج‌شنبه تیم استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر میزبان راه‌آهن بود، بازی مذکور امروز در این ورزشگاه برگزار شد.

بازی دو تیم در نیمه نخست گلی در بر نداشت اگرچه عادل کلاه‌کج کاپیتان استقلال اهواز در دقیقه 45 یک پنالتی را برای استقلال اهواز از دست داد و ضربه‌اش به دیرک دروازه فولاد برخورد کرد.

نیمه دوم اما گل های فراوانی رد و بدل شد و در نهایت این فولاد بود که با درخشش ساسان انصاری توانست همشهری اش را با نتیجه 3-2 شکست دهد. فولاد با وجود اشتباه دروازه بان و دریافت یک گل بد موفق به پیروزی در این بازی سخت شد. مسابقه ای که می توانست گل های بسیار بیشتری را برای فولاد در بر داشته باشد.

گل‌های این بازی را  ساسان انصاری در دقایق 57 ، 80 و 85 برای فولاد و حمزه خذیراوی در دقایق 55 و  70  برای استقلال اهواز به ثمر رساندند.

این نتیجه در حالی رقم خورد که هواداران تیم فولاد در این بازی با شعار علیه علیرضا اژدری، مدیرعامل فولاد و دراگان اسکوچیچ، سرمربی این تیم خواهان جدایی آنها از فولاد شدند. فحاشی 90 دقیقه ای به دراگان اسکوچیچ و اژدری زاده سرمربی و مدیرعامل فولاد بعد از اتفاقات چند روز پیش قابل پیش بینی بود.

فولاد با این پیروزی 34 امتیازی شد و در رده دوازدهم باقی ماند. استقلال اهواز نیز با قبول نوزدهمین باخت این فصل خود 13 امتیازی باقی ماند و جایگاه در انتهای جدول تغییری نکرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز