با کسب ۳ مدال طلا، ۴ نقره و ۳ برنز

تیم ملی وزنه برداری نایب قهرمان آسیا شد/ سکوی دوم زیر پای ایران

۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۹:۱۳:۴۲
کد خبر: ۳۹۹۰۷۲
تیم ملی وزنه برداری نایب قهرمان آسیا شد/ سکوی دوم زیر پای ایران
تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان عنوان نایب قهرمانی چهل و ششمین دوره مسابقات وزنه‌برداری آسیا را به خود اختصاص داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا در پایان چهل و ششمین دوره مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا که از یکشنبه هفته گذشته در شهر تاشکند ازبکستان آغاز شده است، تیم ملی کشورمان با کسب 3 مدال طلا، 4 نقره و 3 برنز و امتیاز تیمی 500 عنوان نایب قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص داد.

در این رقابت ها در دسته 105 کیلوگرم محمدرضا براری، ضمن کسب دو مدال طلا و یک برنز، 79 امتیاز برای تیم ملی ایران به دست آورد. کیا قدمی دیگر نماینده کشورمان نیز که در این وزن چهارم شد و ایران را صاحب 65 امتیاز تیمی کرد. علی میری 21 امتیاز، سید ایوب موسوی (2 مدال نقره) 71 امتیاز، علی هاشمی (با کسب دو مدال نقره و یک برنز  73 امتیاز، رضا بیرالوند 63 امتیاز و بهادر مولایی یک مدال طلای دوضرب و یک مدال برنز در مجموع برای تیم ملی کسب کردند.

 

بدین ترتیب تیم ایران با 500 امتیاز پایین‌تر از چین 506 امتیازی روی سکوی دومی قرار گرفت. ازبکستان نیز با 463 امتیاز به عنوان سومی دست پیدا کرد.

سال گذشته چین با کسب 3 مدال طلا، 6 نقره، 4 برنز و کسب 516 امتیاز قهرمان آسیا شده بود و تایلند (میزبان مسابقات) با 510 امتیاز (یک طلا، 2 نقره و 5 برنز) روی سکوی نایب قهرمانی ایستاد. تیم ملی ایران هم با هدایت حسین توکلی با کسب یک مدال طلا، 3 نقره و 4 برنز و 499 امتیاز تیمی، برسکوی سوم ایستاده بود.

 

* رده‌بندی مدالی تیم‌ها نیز به شرح زیر است:

1- قزاقستان با 6 طلا

2- چین با 5 طلا، 5 نقره و 4 برنز

3- ایران با 3 طلا، 4 نقره و 3 برنز

4- قرقیزستان 3 با طلا

5- ازبکستان با 2 طلا، 2 نقره و 3 برنز

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز