مسئولان فدراسیون قایقرانی درباره ناکامی هایشان توضیح خواهند داد

سجادی: گزینه ای در انتخابات فدراسیون ها نداریم

۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۵:۰۹:۳۰
کد خبر: ۳۹۹۴۹۶
سجادی: گزینه ای در انتخابات فدراسیون ها نداریم
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: کفاشیان به عنوان عضو مجمع برای ما دعوتنامه ارسال کرده است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، نصرالله سجادی در حاشیه مجمع سالانه فدراسیون بدمینتون در خصوص کسب سهمیه المپیک توسط ورزشکاران این رشته ورزشی اظهار داشت: کسب سهمیه المپیک در رشته بدمینتون بسیار سخت است چراکه اکثر قهرمانان جهان در قاره آسیا حضور دارند. ضمن اینکه سطح بدمینتون ما هنوز آنقدر بالا نرفته است.

وی با بیان اینکه انتخابات فدراسیون فوتبال شنبه برگزار خواهد شد گفت: من نشنیدم که کفاشیان بگوید انتخابات بدون مجوز برگزار می‌شود. برگزاری انتخابات بایدی نیست بلکه اعلام کرده‌ایم تا این موضوع انجام شود ضمن اینکه کفاشیان هم به عنوان عضو مجمع برای ما دعوتنامه ارسال کرده است و این کار به این معنی است که انتخابات برگزار خواهد شد.

سجادی در پاسخ به این سؤال که آیا مجوزهای لازم گرفته شده یا خیر، تصریح کرد: زمانی که ثبت‌نام‌ها انجام شد بر چه اساسی این کار صورت گرفت. نامزدها ثبت‌نام کردند و این یعنی انتخابات برگزار خواهد شد. همیشه در آستانه انتخابات صحبت‌هایی مطرح می‌شود که فلانی گزینه وزارت است اما همین جا باید اعلام کنم که نه در انتخابات فدراسیون فوتبال و نه در هیچ انتخابات دیگری گزینه‌ای نداریم.

معاون وزیر ورزش درمورد ناکامی‌های اخیر قایقرانی گفت: قرار است مسئولان فدراسیون قایقرانی تا هفته جاری به وزارت ورزش بیایند تا توضیحاتی را ارائه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز