مجمع عادی سالیانه فدراسیون بدمینتون با حضور دکتر سجادی برگزار شد

۱۳۹۵/۰۲/۱۲ - ۱۵:۲۳:۲۹
کد خبر: ۳۹۹۵۰۴
مجمع عادی سالیانه فدراسیون بدمینتون با حضور دکتر سجادی برگزار شد
مجمع عادی سالیانه فدراسیون بدمینتون امروز به ریاست معاون ورزش حرفه‌ ای و قهرمانی برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مجمع عادی سالیانه فدراسیون بدمینتون ساعت 14 بعد از ظهر امروز به ریاست سید نصرالله سجادی در محل سالن اجتماعات فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی واقع در خیابان حجاب برگزار شد.

مجمع با حضور نصرالله سجادی معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و شاهرخ شهنازی دبیر کمیته ملی المپیک و اعضا مجمع برگزار شد.

نصرالله سجادی در مجمع سالیانه فدراسیون بدمینتون اظهار داشت: امسال، سالی است که بزرگترین رویداد ورزشی جهان برگزار خواهد شد. المپیک، نمایشگاه ورزشی جهان در بالاترین سطح است. فدراسیون‌های ورزشی با حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و همدلی توانتسند تا امروز سهمیه‌های خوبی کسب کنند.

وی ادامه داد: تیم‌هایی که سهمیه گرفته‌اند در اردوهای آماده‌سازی به سر می‌برند، شاید برخی خبرهای مربوط به کسب سهمیه انعکاس زیادی نداشت که این وظیفه رسانه‌ها است تا زحمات ورزشکاران را به صورت دقیق اطلاع‌رسانی کنند. تاکنون خوب پیش رفته‌ایم؛ چراکه 43 سهمیه المپیک و 88 سهمیه پارالمپیک به دست آورده‌ایم و البته هنوز هم زمان داریم تا آنها را افزایش دهیم.

معاون وزیر ورزش خاطرنشان کرد: باید شرایطی را فراهم کنیم تا تیم ها با آمادگی کامل روانه مسابقات شوند و موفقیت کسب کنند. خوشبختانه تاکنون تیم‌هایی که سهمیه گرفته‌اند، آمادگی خوبی دارند و باید این آمادگی را حفظ کنند. افزایش تعداد سهمیه‌ها خوب است، اما مهم‌تر از آن این است که آنهایی که حقشان است بتوانند حاصل زحمات خود را بگیرند.

وی افزود: حضور در هر میدانی حاصل زحمتی است که در بخش عمده‌ای از کشور انجام می‌شود و به یک فرد یا رشته خاص اختصاص ندارد. ما هم برنامه‌های خوبی داریم و سعی می‌کنیم بودجه را مدیریت کنیم و از فدراسیون‌ها گزارش‌های 3 ماهه بگیریم.

سجادی با اشاره به بازی‌های آسیایی جاکاراتا عنوان کرد: زمان زیادی تا آن مسابقات نداریم و از حالا باید به آن بازی‌ها هم توجه داشته باشیم؛ چراکه بعد از المپیک بازی‌های آسیایی برای ما کشورهای قاره آسیا بسیار مهم است، چون می توانیم ورزشمان را در سطح قهرمانی آسیا ارزیابی کنیم و بدانیم چه جایگاهی داریم.

نظر شما