درخواست استاندار از دکتر احمدی؛

وزارت ورزش و جوانان توجه بیشتری به خراسان جنوبی کند

۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۰۹:۵۳:۱۱
کد خبر: ۳۹۹۶۸۸
وزارت ورزش و جوانان توجه بیشتری به خراسان جنوبی کند
استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به اینکه در استان سعی می‌شود از تمام منابع و اختیارات استفاده شود اما وزارت ورزش و جوانان نیز در رفع مشکلات توجه بیشتری به این استان داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا، وجه اله خدمتگزار دیشب در دیدار معاون فرهنگی و پژوهشی وزیر ورزش و جوانان اظهارکرد: آنچه ظرفیت‌های استان باشد در حد توان کارمان را انجام می‎دهیم اما انتظار داریم وزرا نیز در حوزه‎های خوبی عنایت ویژه‎ای به استان داشته باشند.

وی افزود: نسل جوان با انگیزه و علاقه و دوست‎دار نقش آفرینی در حوزه‎های مختلف فرهنگی، مدیریت و آموزشی است و سازمانی که می‎ تواند این قشر را هدایت کند ورزش و جوانان است.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: منابعی که در اختیار استان‎ها بوده محدود است و در خصوص بحث یک درصد کمک سازمان‎ها در حوزه ورزش، کمک زیادی نخواهند توانست در این خصوص انجام دهند.

خدمتگزار تصریح کرد: یکی از مسائلی که به سلامتی و تندرستی مردم کمک می‎کند و هزینه‎ها را پایین می‎آورد، حوزه ورزش است.

وی تاکید کرد: نیازهای حوزه ورزش و جوانان در استان فراتر از چیزی است که در استان وجود دارد و وزارت باید توجه بیشتری در این خصوص داشته باشد.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: گزارش تخصصی به وزارت داده شود تا در راستای رفع مشکلات این استان تصمیم‎های لازم اتخاذ شود.

سید عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزیر ورزش و جوانان نیز با اشاره به اینکه 94 پروژه نیمه تمام در خراسان جنوبی وجود دارد، تصریح کرد: 4000 پروژه نیمه تمام در کشور داریم که بخش عمده مشکل این طرح‎ها عدم مطالعه و آمایش درست طرح‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز این طرح‌ها در مقایسه با بودجه عمرانی وزرات قابل بحث نیست، افزود: در خصوص تهیه اعتبار این پروژه‌ها سعی شده تا از طریق خیرین و مشارکت‎ها، بخشی از اعتبارات را تهیه کنیم.

معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: در ورزش قهرمانی خراسان جنوبی جرقه‏‌های خوب و پرشوری زده شده که این استان‎ پتانسیل‎های بیشتری را نیز در این خصوص دارد.

احمدی ادامه داد: اگر ورزش قهرمانی دغدغه مدیران این استان باشد و حمایت‌های لازم را از ورزش قهرمانی داشته باشند هیات‌های ورزشی در راستای پیگیری مسائل جدی‎تر خواهند بود.

وی تاکیدکرد: وزارت ورزش و جوانان برای سال 95 مشارکت دستگاه برای بحث جوانان را دارد تا بتواند حضور بیشتر در توسعه سمن‎ها را داشته باشیم.

معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: با توجه به حضور 31 سمن در این استان، خراسان جنوبی می‎تواند در توسعه سمن‎ها فعالیت بیشتری را داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز