ابوالحسن مهدوی در گفتگو با برنا:

پول اضافه نداشتیم به اسماعیلاجیچ پرداخت کنیم/ همانند فدراسیون والیبال به دنبال مربی بزرگ هستیم

۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۱:۵۸:۴۲
کد خبر: ۳۹۹۸۱۱
پول اضافه نداشتیم به اسماعیلاجیچ پرداخت کنیم/ همانند فدراسیون والیبال به دنبال مربی بزرگ هستیم
رئیس فدراسیون هندبال گفت: چیزی که لازم داریم قبل از مربی بزرگ این است که بتوانیم تیم‌های پایه خود را به شکل مناسبی بسازیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، ابوالحسن مهدوی، رئیس فدراسیون هندبال درخصوص فسخ قرارداد عرفان اسماعیلاجیچ و برنامه‌های آتی تیم ملی صحبت کرد.

مهدوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی برنا، با اشاره به جدا شدن سرمربی تیم ملی اظهار داشت: اسماعیلاچیچ مربی بسیار خوبی بود ولی به خاطر اینکه قراردادش تمام شده بود از تیم ملی جدا شد. وی در ادامه افزود: در مدتی که وی در تیم ملی حضور داشت عملکردش نسبتا خوب بود و بازیکنان ما چیزهای زیادی را از ایشان یاد گرفتند. از آنجا که تیم ملی در امسال در هیچ مسابقات رسمی شرکت نخواهد کرد دیگر احتیاج به مربی نداشتیم و نمی‌توانستیم پول این یک سال را به آقای عرفان پرداخت کنیم چون نه پولش را داشتیم و نه اینکه در مسابقات خاصی قرار بود شرکت کنیم.

رئیس فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: دو تورنمنت خارجی را در نظر گرفته ایم که تیم ملی را اعزام کنیم، یکی در کشور هلند و دیگر در قطر می باشد که برای این دو رقابت قصد داریم که یک مربی داخلی را برای تیم بیاوریم که تیم ملی را هدایت کند.

وی همچنین درخصوص آینده تیم ملی هندبال اظهار داشت: همچون فدراسیون والیبال که یک مربی بزرگ را برای تیم خودش آورد ما نیز قصد داریم که یک مربی بزرگ را به تیم ملی اضافه کنیم.

مهدوی تصریح کرد: در این ر استا دو مربی بزرگ که یکی سرمربی تیم ملی مجارستان و دیگری لهستان می باشد رزومه کاری خودشان را برای فدراسیون ارسال کرده‌اند. اما چیزی که لازم داریم قبل از مربی بزرگ این است که بتوانیم تیم‌های پایه خود را به شکل مناسبی بسازیم. اگر تیم های پایه ما قوی باشد تیم ملی ما نیز قدرتمند خواهد بود. در برنامه‌ای که در فدراسیون ترسیم کرده‌ایم در سه سال آینده می خواهیم روی تیم های پایه  خود کار کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز