اختلافی با اسپانسر نداریم

افشارزاده: جوسازی علیه استقلال بی‌فایده است

۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۰۹:۳۲:۳۷
کد خبر: ۴۰۰۱۸۸
افشارزاده: جوسازی علیه استقلال بی‌فایده است
سرپرست استقلال اختلاف این تم با حامی مالی‌اش را تکذیب و تاکید کرد کسانی که قصد جوسازی برای استقلال را دارند به هدف خود نمی‌رسند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، بهرام افشارزاده درباره خبری مبنی بر اختلاف باشگاه استقلال تهران با اسپانسر این تیم و برداشتن لوگوی تبلیغاتی این اسپانسر به وب‌سایت باشگاه گفت: باشگاه استقلال از ابتدای لیگ با شرکت همراه اول به عنوان حامی مالی خود قرارداد منعقد کرد و تا امروز هم مشکلی با اسپانسر نداشته‌ایم و به همکاری دوجانبه خود با شرکت همراه اول و جناب آقای شیرازی ادامه می دهیم.

وی افزود: اسپانسر باشگاه استقلال تاکنون به تمام تعهداتش عمل کرده است و ضمن تشکر صمیمانه از دوست خوبم جناب شیرازی امیدواریم این همکاری در آینده هم تداوم داشته باشد. شرکت همراه اول یک اسپانسر نمونه است و کار کردن با شیرازی افتخار بزرگی برای ماست.

افشارزاده درباره اینکه گفته می‌شود استقلال در بازی هفته آینده مقابل تراکتورسازی تبریز در لیگ برتر با لباس‌هایی فاقد لوگوی تبلیغاتی اسپانسر باشگاه به میدان می‌رود، تصریح کرد: به هیچ‌وجه چنین چیزی صحت ندارد. دلیلی ندارد این کار را انجام دهیم. بازهم تاکید می‌کنم مشکلی با اسپانسر نداریم و یکشنبه هفته آینده هم استقلال با لباس‌هایی که از ابتدای لیگ با آن‌ها بازی کرده به میدان می‌رود.

سرپرست باشگاه استقلال با اشاره به جوسازی‌هایی که این روزها علیه این تیم می‌شود، اظهار کرد: استقلال صدرنشین لیگ برترو بخت نخست قهرمانی است و متاسفانه کسانی که نمی‌خواهند و نمی‌توانند موفقیت استقلال را ببینند، این روزها دست به جوسازی علیه ما زده‌اند. باید به آن‌ها گفت خیالتان راحت! استقلال اسیر این بازی‌ها نمی‌شود و جوسازی علیه این تیم بی‌فایده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز