با حضور رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک؛

نمایندگی حامی البسه کاروان ورزشی ایران در کیش افتتاح شد

۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۲:۰۴:۰۳
کد خبر: ۴۰۰۳۴۱
مسئولان کمیته ملی المپیک بزرگترین شعبه حامی البسه کاروان ورزشی ایران را افتتاح کردند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کیومرث هاشمی و شاهرخ شهنازی با حضور در جزیره کیش و ملاقات با نمایندگان پوشاک لینینگ اسپانسر حامی البسه کاروان ورزشی کشورمان در بازی های المپیک 2016 ریو بزرگترین شعبه این تولیدی در منطقه خاورمیانه که در جزیره کیش است را افتتاح کردند.

در این مراسم مسئولان لینینگ برای کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در بازی های المپیک ریو آرزوی موفقیت کرده و اظهار داشتند محصولات خود را در چارچوب قرارداد امضا شده با بهترین کیفیت به کمیته ملی المپیک ارائه خواهند داد تا رضایت خاطر ورزشکاران، مربیان و کاروان اعزامی  فراهم شود.

همچنین رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان ضمن تاکید بر این نکته که کمیته ملی المپیک حداکثر تلاش خود را برای حضور قدرتمندانه کاروان ورزشی کشورمان در بازی های المپیک ریو بکار بسته است ابراز امیدواری کردند محصولات لینینگ رضایت خاطر ورزشکاران و کاروان ورزشی کشورمان را جلب کند.

مسئولان کمیته ملی المپیک در نشست با نمایندگان لینینگ اعلام داشتند ورزشکاران و مربیان ایرانی از بهترین، نجیب ترین و زحمتکش ترین ورزشکاران و مربیان جهان بوده و به همین دلیل خواهان بهترین محصولات با بهترین کیفیت برای این عزیزان هستند.

براساس قرارداد امضا شده این تولیدی، البسه کاروان ورزشی ایران در سی و یکمین دوره بازی های المپیک 2016 ریو را تامین می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز