امیر حاج رضایی در گفتگو با برنا:

امیدوارم با حذف هر سه نماینده عربستان پاسخ مناسبی به آنها بدهیم

۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۵:۲۱:۳۸
کد خبر: ۴۰۰۵۰۱
امیدوارم با حذف هر سه نماینده عربستان پاسخ مناسبی به آنها بدهیم
حاج رضایی: شکست دادن تیم های عربستانی و کشورهای حاشیه خلیج فارس همواره خوشحالی مرا برانگیخته

به گزارش سرویس ورزشی برنا، امشب و فردا شب پرونده مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بسته می شود. در همین خصوص با امیر حاج رضایی گفتگو کردیم تا از نظراتش در رابطه با این سه بازی  مطلع شویم.

کارشناس فوتبال کشورمان صحبت هایش را با دیدار تراکتورسازی و الهلال آغاز کرد: بنده این بازی را تشریفاتی نمی دانم. این بازی به لحاظ اینکه رویارویی با تیم ریشه دار عربستان است، از نظر من حیثیتی و مهم است. تراکتور سازی از امتیاز سرباز گیری به خوبی استفاده کرد و اکنون به  جهت ابزاری قدرت زیادی دارد. مطمئنم کادر فنی و بازیکنان تراکتورسازی این بازی را جدی می گیرند. حتی اگر به نفراتی چون رفیعی و رحمانی استراحت داده شود بازهم این تیم توانایی این را دارد که با نفرات جای گزین بر الهلال پیروز شود.

حاج رضایی در مورد بازی ذوب آهن مقابل النصر عربستان، اضافه کرد: ذوب آهن با ثباتی که سرمربی آن در تیم ایجاد کرده، فوتبال یکدست و روانی را به اجرا می گذارد. آن ها هرچند که در لیگ داخلی نتواستند در کورس قهرمانی بمانند و بخت کمتری برای کسب سهمیه دارند اما در آسیا کاملا متفاوتند. اکنون در گروه B شرایط خوبی دارند و صعودشان قطعی است. امیدوارم در بازی پایانی نیز بتوانند حرف عربستانی خود را شکست دهند و موجبات حذف این تیم را فراهم کنند.

حاج رضایی در ادامه گفت: شکست دادن تیم های عربستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس همواره خوشحالی مرا برانگیخته است. نه به خاطر کارشکنی های اخیر بلکه به خاطر رفتارها و اعمالی که در سالیان طولانی علیه کشور ما در هر زمینه ایی اعم از سیاسی، فرهنگی، ورزش و... داشته اند. آن ها همواره با صحبت ها و بیانیه های ابلهانه موجب رنجش خاطر مردم کشورمان و متاسفانه فدراسیون فوتبال ما هم در برخورد با این رفتارها، سیاست انفعالی را در پیش گرفته که امیدوارم با پیروزی هر سه نماینده ایران در روز آخر و حذف تمام نمایندگان عربستان از لیگ قهرمانان آسیا پاسخ و جواب مناسبی به آن ها بدهیم.

کارشناس فوتبال ایران در خصوص نتایج دور از انتظار سپاهان در رقابت های باشگاهی قاره کهن گفت: سپاهان فصل بدی را پشت سر گذاشت. آن ها چه در لیگ داخلی و چه در مسابقات آسیایی نتوانستند نتایجی در خور نام و اعتبار این باشگاه بزرگ کسب کنند. شاید تغییرات و مسائلی که ما از آن ها بی خبریم بر روی نتیجه گیری این تیم تاثیر گذاشته باشد. به نظر من سپاهان در بخش مدیریتی خوب عمل نکرد. این تیم بر پایه مدیریت آقای ساکت یک دهه موفق و پر قدرت را پشت سر گذاشت اما پس از او در چندسال اخیر چهار مدیرعامل در این باشگاه عوض شده اند که باعث به وجود آمدن عدم ثبات در فاز مدیریتی باشگاه و به تبع آن مشکلات زیادی در سطح تیم شده است. به هرحال امیدوارم سپاهان هم با توجه به اینکه در هفته های اخیر توانسته حداقل با کسب نتیجه روحیه خودش را بالا ببرد، در مقابل الاتحاد پیروز شود تا در کنار تراکتورسازی و ذوب آهن، ناکامی تیم های آل سعود را در روز آخر کامل کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز