لیپ قهرمانان اروپا؛

کهکشانی‌ها به ال چولو رسیدند/ پیگرینی حریف زیزو نشد

۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۰۹:۱۳:۱۶
کد خبر: ۴۰۱۰۱۳
کهکشانی‌ها به ال چولو رسیدند/ پیگرینی حریف زیزو نشد
رئال مادرید با شکست منچسترسیتی حریف شاگردان سیمئونه در فینال لیگ قهرمانان اروپا شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رئال مادرید و منچسترسیتی در دیدار برگشت خود در لیگ قهرمانان اروپا برابر هم به میدان رفتند؛ جایی که دیدار دو تیم در بازی رفت با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود.

بازگشت رونالدو و یحیی توره خبر خوبی برای هواداران دو تیم بود. با این حال مصدومیت کمپانی و خروج او از زمین مسابقه کام هواداران سیتی را تلخ کرد. در ادامه رونالدو با ضربه خطرناک ظاهر شد ولی در همان نیمه نخست گرت بیل توانست روی اشتباه فرناندو توپ را وارد دروازه منچسترسیتی کند تا در دقیقه 20 رئال پیش بیفتد. البته این گل به نام فرناندو ثبت شد تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر رئال به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز رئالی‌ها بازی را مدیریت کردند و توانستند با میدان‌داری نگذارند تا حریف به دروازه آنها نزدیک شود ولی در دقایق آخر بازی بازیکنان سیتی تازه به خود آمدند و فشار زیادی روی دروازه رئال ایجاد کردند ولی سرخیو آگوئرو قدر این موقعیت‌ها را ندانست. البته رئالی‌ها نیز بیکار نبودند و یک بار گرت بیل دیرک دروازه حریف را نیز به لرزه درآورد تا در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر رئال مادرید به پایان برسد.

به این ترتیب دو تیم همشهری مادریدی یعنی رئال مادرید و اتلتیکومادرید باید در دیدار نهایی برابر هم به میدان بروند که این دیدار تکرار فینال سال 2014 است؛ جایی که اتلتیکو تا دقیقه 90 از حریف خود پیش بود ولی راموس بازی را به تساوی کشاند و در وقت‌های اضافه رئال سه بار دیگر به گل رسید تا با برتری در آن دیدار که در لیسبون برگزار شد دسیما را فتح کند.

نظر شما