رئیس هیات فوتبال لرستان وعضو هیات رئیسه:

هیات ها با قدرت در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت می کنند /قنبرزاده رد صلاحیت نشده

۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۳:۳۷:۰۰
کد خبر: ۴۰۱۰۹۶
هیات ها با قدرت در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت می کنند /قنبرزاده رد صلاحیت نشده
رئیس هیات فوتبال لرستان وعضو هیات رئیسه گفت :هیات ها با قدرت در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت می کنندوقنبرزاده رد صلاحیت نشده است .

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،حیدر بهاروند رئیس هیات فوتبال لرستان وعضو هیات رئیسه در حاشیه مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی درباره اینکه گفته می‌شود قرار نیست مسئولان هیئت فوتبال استان‌ها در انتخابات فدراسیون شرکت کنند، گفت: چنین چیزی صحت ندارد. همه هیئت‌ها به طور کامل در مراسم شرکت کرده و به کاندیداهای مورد نظر خود رای خواهند داد. البته مشخص نیست به چه فردی رای بدهند.

وی افزود: یقین بدانید شایعات مطرح شده در خصوص عدم حضور هیئت‌های استان‌ها در مراسم انتخاب ریاست فدراسیون صحت ندارد چرا که آنها خودشان میزبان انتخابات هستند و امکان ندارد نخواهند در این مراسم شرکت کنند.

عضو هیئت رئیس فدراسیون فوتبال درباره جلسه‌اش با علیرضا اسدی و منصور قنبرزاده و اینکه بین آنها درگیری به وجود آمده است، عنوان کرد: جلسه خاصی نداشتیم و درگیری‌ هم درکار نبود فقط جر و بحثی بین قنبرزاده و اسدی پیش آمد که می‌توانید در این مورد از خودشان سوال کنید. بحثی هم که بین آنها مطرح شد در مورد اساسنامه بود و در نهایت هم اختلاف به وجود آمده بین آنها حل شد. اینکه می‌گویند درگیری فیزیکی بین اسدی و قنبرزاده به وجود آمد صحت ندارد و این موضوع بزرگنمایی شد.

بهاروند در رابطه با شایعه رد صلاحیت قنبرزاده گفت: شما که همه را رد صلاحیت کردید! این شایعات را باور نکنید. 

 

نظر شما