اسنوکر از رشته‌های جذاب در خانواده بیلیارد است

هاشمی: باشگاه‌داری در ورزش کشور حلقه گمشده است

۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۹:۴۴:۲۹
کد خبر: ۴۰۱۱۵۰
هاشمی: باشگاه‌داری در ورزش کشور حلقه گمشده است
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: شرایط باید به گونه ای در عرصه ورزش کشور فراهم شود که باشگاه قهرمان تحویل دهند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم اختتامیه نخستین دوره لیگ برتر اسنوکر کشور افزود:‌ اسنوکر از رشته های جذاب در خانواده بیلیارد است و حضور موفق داروان این رشته در عرصه جهانی و کسب مقام های تحسین برانگیز رشته های بیلیاردی، نشانه پیشرفت این رشته در کشور است.

وی افزود: هرچند در فدراسیون بولینگ و بیلیارد و برخی دیگر از رشته های ورزشی کار باشگاه داری به شکل اصولی انجام می شود، اما اساسا باشگاه داری در ورزش کشور حلقه گمشده ورزش است، این درحالی است که در برخی رشته ها هیات ها مشغول کار باشگاه داری هستند.

هاشمی تصریح کرد:‌ کمیته ملی المپیک مدافعان فدراسیون ها و هیات های ورزشی سراسر کشور است، اما شرایط باید به گونه ای در عرصه ورزش کشور فراهم شود که باشگاه قهرمان تحویل دهند و هیات ها نیز کار ساماندهی باشگاه ها را به عهده بگیرند.

هاشم اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد نیز در این مراسم گفت:‌ اسنوکر بازان شرکت کننده در این رقابت ها خیلی آماده و خوب ظاهر شدند و امیدواریم بتوانیم رنکینگ جهانی مان را که هم اکنون جایگاه دوم جهان است به رتبه نخست ارتقا دهیم.

وی تصریح کرد: مشکلات زیادی در این راه وجود دارد اما عشق و علاقه شما ورزشکاران و زمانی که برای موفقیت خود می گذارید می تواند در رسیدن به این هدف ما را یاری دهد.

اسکندری در ادامه خطاب به داوران این رشته که جزو برترین داوران جهان محسوب می شوند ، گفت:‌ قطعا در مراسم ویژه ای با حضور وزیر ورزش و جوانان از شما تقدیر خواهد شد.

نخستین دوره رقابت های لیگ برتر اسنوکر کشور با قهرمانی تیم توپ سیاه پایان رسید و تیم های فرداسازان تهران و پارتیکان اصفهان به ترتیب دوم و سوم را به دست آوردند.

در پایان مراسم اختتامیه رقابت های لیگ برتر اسنوکر کشور به تیم های برتر این رقابت ها کاپ و لوح تقدیر اهدا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز