فریده شجاعی در گفتگو با برنا؛

رئیس جدید باید با برنامه وارد فدراسیون فوتبال شود

۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۰۵:۵۰:۲۴
کد خبر: ۴۰۱۳۵۲
رئیس جدید باید با برنامه وارد فدراسیون فوتبال شود
نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: با اینکه کفاشیان برنامه و هدف مشخصی نداشت اما با حمایت و نگاه مثبت‌اش بانوان فوتبالیست را به موفقیت رساند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، فریده شجاعی، نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال، در خصوص عملکرد علی کفاشیان و نامزدهای انتخاباتی ریاست فدراسیون فوتبال کشور صحبت کرد.

شجاعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار کرد: با توجه به اینکه مدیریت و گرداندن فدراسیون فوتبال از دیگر فدراسیون‌ها سخت‌تر است، علی کفاشیان، رییس فعلی فدراسیون فوتبال با بی‌برنامگی و بی‌هدفی این سازمان را به جلو هدایت کرد.

وی در ادامه افزود: با اینکه وی برنامه خاصی نداشت اما در بسیاری از موارد موفق بود و این موفقیت ما را نیز خوشحال می‌کرد.

نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال در خصوص وضعیت بانوان در زمان ریاست کفاشیان، گفت: نگاه وی به فوتبال و فوتسال بانوان بسیار مثبت بود. آن‌ها در این هشت سال بسیار موفق بودند و حمایت کفاشیان از این بانوان را علت اصلی موفقیت‌شان می‌دانم.

شجاعی با اشاره بر اینکه انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال صبح امروز برگزار می‌شود، عنوان کرد: ضمن اینکه مصطفی آجرلو، مهدی تاج و عزیز محمدی ورزشکار بوده و با محیط آشنا هستند، تجربه کاری نیز دارند. در نتیجه انتخاب از میان این سه نامزد بسیار سخت است.

وی با بیان اینکه  گرداندن و مدیریت فدراسیون فوتبال به تنهایی مشکل است، بیان داشت: رییس فدراسیون به حمایت‌های مالی و نگاه مسئولان نیاز دارد تا بتواند شرایط مساعدی را برای بازیکنان فراهم کند.

نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال در پایان برای ریاست جدید فدراسیون آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدوارم رییس جدید با برنامه و انتخاب هدفی بزرگ قدم به این عرصه بگذارد، در جهت تحقق اهدافش گام‌های بزرگی بردارد و شرایط مناسبی را برای رشد فوتبالیست‌های کشورمان فراهم کند.

نظر شما