پاسخگویی وظیفه فدراسیون فوتبال خواهد بود

تاج: پیش‌بینی می‌کردم اعضای مجمع به من رای بدهند/ اقتصادی شدن فوتبال اولویت اول من است

۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۰۹:۳۰:۲۰
کد خبر: ۴۰۲۰۱۵
تاج: پیش‌بینی می‌کردم اعضای مجمع به من رای بدهند/ اقتصادی شدن فوتبال اولویت اول من است
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر به فوتبال کمک شود بعدها می تواند کمک کننده هم باشد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال درخصوص برنامه های جدید این فدراسیون برای چهار سال آینده صحبت کرد.

وی در این باره اظهار داشت: 8 سال بود با اعضای مجمع فدراسیون کار می کردیم و به طور میانگین هر سال دو مجمع داشتیم البته به طور روتین وگرنه مجامع فوق العاده هم داشته ایم و  روز گذشته هفدهمین مجمع برگزار شد و ارتباط نزدیکی با اعضای مجمع داشتم و پیش بینی می شد که اعضای مجمع به من رای بدهند.

وی درمورد اینکه کارش را در فدراسیون از چه زمانی شروع خواهد کرد، گفت: از دیروز در فدراسیون فوتبال حاضر شدم و بیگانه با مسایل فوتبال نبودم و از روز گذشته کارم را در فدارسیون فوتبال شروع کردم.

تاج درباره اینکه اولویت اول او در فدراسیون فوتبال چیست گفت: فکر می کنم یکی اقتصادی شدن فوتبال یعنی تشکیل سازمان اقتصادی فوتبال بحث مهمی است. اگر به فوتبال کمک شود بعدها می تواند کمک کننده هم باشد. باید منابع تامین مالی را شناسایی کرد که برخی از حقوق فوتبال است. بعد از آن اولویت تیم های ملی و بخصوص تیم ملی بزرگسال است که در آستانه بازی های جام جهانی است. بحث تیم های پایه هم که در بحث تیم های ملی می رود باید مورد توجه قرار بگیرد. هم در رده ملی و هم در رده باشگاهی باید به رده های پایه توجه شود.

تاج درمورد اینکه به عنوان رئیس فدراسیون هم با رسانه ها مصاحبه خواهد کرد یا نه گفت: نوع کار در فدراسیون فرق می کند در سازمان لیگ باید مرتب اطلاع رسانی می شد اما چون من الان سازمان لیگ نیستم کمتر باید صحبت کنم و فدراسیون فوتبال باید سخنگو داشته باشد. سوال کردن حق همه رسانه هاست و پاسخگویی وظیفه فدراسیون فوتبال خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز