منصور پورحیدری در گفتگو با برنا:

هواداران تراکتورسازی صبور باشند/ تاج شانس بیشتری داشت

۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۰:۲۶:۳۹
کد خبر: ۴۰۲۰۶۹
هواداران تراکتورسازی صبور باشند/ تاج شانس بیشتری داشت
سرپرست تیم استقلال تهران گفت: هر تیمی از موقعیت‌های به دست آمده، بهتر استفاده کند برنده بازی خواهد بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، منصور پورحیدری، سرپرست تیم استقلال درخصوص بازی حساس این تیم با تراکتورسازی و همچنین انتخاب تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال صحبت کرد.

پورحیدری در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص دیدار حساس استقلال-تراکتورسازی اظهار داشت: من دیروز در کنار تیم بودم، تمرینات خوبی برگزار شده و بازیکنان روحیه وانگیزه زیادی برای پیروزی در این دیدار دارند. ضمن اینکه حریف استقلال هم تیم خوب و قدرتمندی است. تراکتورسازی با امیرقلعه نوعی نتایج خوبی کسی کرده و او توانسته در این مدت کوتاه کیفیت خوبی به این تیم بدهد.

پورحیدری درمورد اینکه چه تیمی شانس بیشتری برای پیروزی در این بازی را دارد، گفت: به نظر من هر تیمی از موقعیت های به دست آمده، بهتر استفاده کند برنده بازی خواهد بود. هردوتیم برای پیروزی در این مسابقه انگیزه های زیادی دارند. استقلال که در ابتدای فصل به هدف کسب سهمیه پا به میادین گذاشت اما با نتایج خوبی که در لیگ و جام حذفی کسب کرد، مدعی قهرمانی شد و حالا برای قهرمانی لیگ به میدان می رود. تراکتور هم که تا همین چند هفته پیش مدعی قهرمانی بود، نتوانست در کورس بماند اما آن ها هنوز برای کسب سهمیه امید دارند.

پورحیدری درمورد حضور فرهاد مجیدی در ورزشگاه برای حمایت از استقلال گفت: فرهادمجیدی بازیکن استقلال بوده که مردم هم اورا دوست دارند و حضور او بی شک باعث روحیه گرفتن تیم خواهد شد.

پیشکسوت استقلال درخصوص ناراحتی مسئولان تراکتورسازی از اختصاص 15درصد سکوها به هواداران این تیم گفت: من معتقدم که هواداران استقلال سکوها را پر خواهند کرد. این مسئله در تمامی بازی های مهم و حساسی که استقلال داشته، ثابت شده است. ضمن اینکه استقلال 5درصد هم بیشتر از حدقانونی به تراکتور اختصاص داده و تماشاگران این تیم بهتر است صبور باشند و صبر کنند اگر تا یک ساعت قبل از بازی سکوهای ورزشگاه پر نشد، آنگاه برای حمایت از تیم محبوبشان در ورزشگاه حاضر شوند.

پورحیدری در ادامه گفت: به نظر من ناراحتی و اعتراض مسئولان تراکتورسازی به حق نیست. ما وقتی به تبریز می رویم تنها یک گوشه ی یادگار را به ما می دهند که اصلا قابل قیاس با جایگاهی که ما در آزادی به آن ها اختصاص می دهیم، نیست. ما برای باشگاه تراکتور سازی و مسئولان آن احترام خاصی قائلیم اما آن ها باید توجه داشته باشند که ما میزبان هستیم و اولویت با تماشاگران خودمان خواهد بود. اگر تماشاگران استقلال به اندازه کافی در ورزشگاه حاضر نشدند، پرشورهای تراکتورسازی می توانند از سکوهای باقی مانده استفاده کنند.

پورحیدری درمورد انتخاب تاج به عنوان رئیس فدراسیون گفت: به هرحال همانطور که از قبل پیش بینی می شد، آقای تاج شانس بیشتری برای پیروزی در این انتخابات داشت. به ایشان تبریک می‌گویم و امیدوارم با مدیریت او فوتبال ما آینده روشن تری را به خود ببیند.

سرپرست استقلال تهران در خصوص بازیابی سلامتی و حضورش در کنار تیم گفت: خداراشکر با مراقبت ها و جلسات پزشکی که پشت سر گذاشتم، وضعیتم بهترشده و حالم مساعد است. باید ورزش کنم تا تقویت شوم. فردا یک جلسه با پزشکان خواهم داشت و با با عکسبرداری مشخص خواهد شد که چه زمانی می توانم به کنار تیم برگردم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز