تدبیر وزارت ورزش شبه افکنان را به سکوت واداشت؛

امانت‌داری پاستور نشینان و آرایی که محافظت می‌شود

۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۱:۲۲:۲۱
کد خبر: ۴۰۲۱۲۴
امانت‌داری پاستور نشینان و آرایی که محافظت می‌شود
انتخابات فدراسیون فوتبال کشورمان بالاخره برگزار شد و این رشته محبوب و پر طرفدار رئیس خود را برای چهار سال آینده شناخت.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ صندوق های رای به عنوان اصلی ترین وسیله برای رسیدن به دموکراسی و مردم سالاری دینی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با تاکید امام خمینی (ره) حتی در دوران جنگ تحمیلی تعیین کننده سرنوشت مردم بود و پس از امام راحل نیز رهبری انقلاب بر برگزاری انتخابات و تعیین سرنوشت مردم به وسیله ارای خود مردم تاکید کردند.

مردم هم وقتی دیدند سرنوشت شان به خروجی این صندوق ها گره خورده هیچ وقت با آن قهر نکردند و همیشه در صحنه بودند تا اقلیت برایشان تصمیم نگیرند و همین استقبال مردم باعث شده در جریان رای گیری جریان های مختلف با جدیت تلاش کنند تا خروجی دلخواه را کسب کنند. این حساسیت همیشه با فراز و نشیب و حتی تنش هایی همراه بوده که در نمونه ای می توان به حوادث سال 88 اشاره کرد اما با وجود آن اتفاق ها باز هم مردم صندوق ها را ترک نکردند و سال 92 با رای به دولت تدبیر و امید مسیر تصمیم گیری کشور را به ریل عقلانیت و حرکت و توسعه برگرداندند.

دولت تدبیر و امید با تکیه به حمایت مردم و تاکید رهبری انقلاب بر حق الناس بودن آرای ملت انتخابات هفتم اسفند و دهم اردیبهشت را با شفافیت و نظارت دقیق برگزار کرد و با همه توان در صیانت از آرای مردم تلاش می کند.

وزارت ورزش و جوانان در دولت تدبیر و امید نیز به عنوان وزارتخانه ای که انتخابات های زیادی را در فدراسیون های ورزشی برگزار می کند از این قاعده مستثنی نبوده و طبق همان تعهد و با همان حساسیت انتخابات را بدون دخالت و با شفافیت برگزار کرده است.

این وزارتخانه با مدیریت دکتر گودرزی در انتخابات فدراسیون ها فقط ناظر بودند تا نظر اکثریت بتواند بر تصمیمات فدراسیون ها حاکم باشد.

انتخاب رئیس و هیات رئیسه فدراسیون فوتبال آخرین و می توان گفت حساس ترین انتخاباتی بود که در بین فدراسیون های ورزشی برگزار شد و با حاشیه و هیاهوی زیادی همراه بود اما وزارت ورزش و جوانان بدون توجه به حاشیه سازی ها این انتخابات را برگزار کرد و حتی در اتفاقی جالب شخص مورد نظر و نزدیک به این وزارتخانه رای اعتماد کسب نکرد تا شبهه افکنان به سکوتی عمیق فرو بروند و باز هم افتخاری دیگر در کارنامه دولت تدبیر و امید ثبت شود.

این انتخابات بار دیگر به همه یادآوری کرد آرای مردم و صندوق های رای امانتی است در دستان دولت و این حق الناس را نه خود نادیده می گیرند و نه اجازه می دهند دیگران خدشه ای به آن وارد کنند.

 
نظر شما
پرونده ویژه