گردهمایی مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی و مدیران کل ورزش‌وجوانان استان‌ها؛

خادم: مدیریت هیات‌های ورزشی همسویی ادارات کل استانی و فدراسیون ها را می طلبد

۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۶:۱۷:۱۷
کد خبر: ۴۰۲۳۸۱
معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان همسویی فدراسیون ها و ادارات کل استانی در خصوص نحوه مدیریت هیات های ورزشی را مورد تاکید قرار داد و گفت: هر چه این هماهنگی بیشتر باشد، هیات های ما همراه تر خواهند بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، امیررضا خادم صبح امروز در گردهمایی مشترک روسای فدراسیون های ورزشی و مدیران کل ورزش و جوانان استان ها که در هتل المپیک برگزار شد، ابراز امیدواری کرد تا دستاوردهای این جلسه برکات خوبی برای ورزش کشور به همراه داشته باشد.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان همسویی فدراسیون ها و ادارات کل استانی در خصوص نحوه مدیریت هیات های ورزشی را مورد تاکید قرار داد و گفت: هیات ها محل تلاقی ادارات کل و فدراسیون ها هستند و هر چه هماهنگی بین آن ها بیشتر باشد، هیات های ما همراه تر خواهند بود.

دکتر خادم در ادامه موضوع دریافت شناسه ملی را مورد توجه قرار داد و گفت: در تلاشیم تا هر چه سریع تر برای فدراسیون ها و هیات ها ثبت داشته باشیم.

وی ادامه داد: تاکنون 40 درصد فدراسیون های ما دارای شناسه ملی شده اند که امیدوارم برای ثبت کلیه هیات ها و فدراسیون ها همکاری صورت گیرد تا این حوزه ها با شناسه ملی پاسخگوی عملکرد مالی خود باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز