استقلال ۲ – ۳ تراکتورسازی

استقلال کری و جام را با هم باخت

۱۳۹۵/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۶:۴۹
کد خبر: ۴۰۲۴۰۰
استقلال کری و جام را با هم باخت
تراکتورسازی در یک بازی پر تب و تاب استقلال را در تهران شکست داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا حساسترین بازی سالیان اخیر استقلال و تراکتورسازی همین بازی بود. نبرد دو قطب بزرگ فوتبال ایران در فاصله یک هفته مانده به پایان لیکگ. یکی برای قهرمانی می جنگید و دیگری برای کسب سهمیه. حضور امیر قلعه نویی با خاستگاه آبی اش روی نیمکت تراکتور نیز حواشی خاص خودش را داشت.

استقلال با پشتوانه هوادارانش بازی را توفانی آغاز کرد و تراکتور را در منگنه قرار داد تا خیلی زود به گل برسد. در دقیقه 13 کرنر خسرو حیدری از سمت راست با ضربه سر حنیف به امین حاج محمدی رسید تا او با یک بغل پا توپ را وارد دروازه تراکتورسازی  کند و ورزشگاه منفجر شود.

در حالیکه استقلال بر بازی سوار بود، روی نخستین حمله تراکتور و اشتباه مدافعان استقلال سبب شد تا تراکتور در عین ناباوری به گل برسد.

در دقیقه 21 مهدی رحمتی برای دفع توپ از دروازه خروج کرد اما پس از برخورد با حاج محمدی مدافع تیمش به زمین افتاد تا آگوستو سزار مهاجم برزیلی تراکتور در شلوغی محوطه جریمه دروازه استقلال را باز کند و بازی به تساوی کشیده شود.

این گل کافی بود تا تراکتورسازی به بازی بازگردد و جریان توپ و میدان در اختیار بگیرد. میدانداری سروش رفیعی و بختیار رحمانی سبب شده بود مرکز زمین کاملا به تملک تراکتور دربیاید و در نهایت روی همین برتری و همکاری این دو ژنرال، تراکتور گل دوم را به ثمر رساند.

در دقیقه 42 پاس چیپ بختیار رحمانی درون محوطه جریمه به سروش رفیعی رسید و او پس از یک سر توپ زیبا و دریبل فخرالدینی و عمران زاده دو مدافع استقلال توپ را به قعر دروازه استقلال فرستاد تا تراکتور با برد به رختکن برود.

استقلال که چیزی برای از دس دادن نداشت، نیمه دوم را توفانی آغاز کرد و در همان ابتدای کار خیلی زود به گل رسید.

در دقیقه 47 سانتر فوق العاده میلاد فخرالدینی از راست  با ضربه سر دیدنی سجاد شهباززاده از بین مدافعان تراکتورسازی به گل دوم استقلال تبدیل شد تا همه چیز به تساوی کشیده شود.

بعد از این گل دوباره تراکتور جلو کشید و میداندار شد و بازی را به زمین استقلال برد. پرس سنگین بازیکنان تراکتور عملا بازی را یک نیمه ای کرده بود و سرانجام این برتری همه جانبه به گل منجر شد.

در دقیقه 79 امین حاج محمد با اشتباه مرگبار در دریبل آلویز نانگ ناموفق بود و مهاجم کامرونی تراکتور توپ را از او ربود تا در مصاف تک به تک با رحمتی توپ را به قعر دروازه بفرستد و میهمان را پیش بیفتد.

درن هایت این بازی پر تب و تاب و زیبا با برتری تراکتور خاتمه یافت تا استقلال بازی کری و قهرمانی را با هم از دست بدهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز