با حمایت وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود

اولین ایده بازار فناوری و تجهیزات ورزش کشور

۱۳۹۵/۰۲/۲۱ - ۱۱:۱۹:۳۷
کد خبر: ۴۰۳۱۷۰
اولین ایده بازار فناوری و تجهیزات ورزش کشور
فضلی سرپرست مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی گفت: ایده بازار فضائیست در جهت ایجاد تعامل بین محققین و مبتکران جوان و پژوهشگران حوزه ورزش با سرمایه‌گذاران و حامیان.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اولین ایده بازار فناوری و تجهیزات ورزش کشور توسط پژوهشگاه تربیت بدنی و با حمایت وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

در این خصوص محمدرضا فضلی سرپرست مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی با اشاره به نقش این مرکز به عنوان نماینده علمی وزارت ورزش و جوانان در حمایت از این برنامه گفت: ما با هدف اینکه این برنامه می‌تواند نقش مهمی در جهت گسترش فضای تعاملی در ارائه ایده‌ها و نوآوری‌های عرصه فناوری و تجهیزات ورزشی را فراهم نماید قدم پیش گذشته و امیدواریم که این حرکت به جذب و تشویق فعالان بویژه حامیان و سرمایه‌گذاران این حیطه کمک نماید.

وی در ادامه با اشاره به نام‌گذاری سال جدید بیان کرد: در حقیقت این رویداد را می‌توان کمکی به توسعة فنی در عرصه‌های مختلف ورزشی منطبق با دیدگاه اقتصاد مقاومتی که در بیانات مقام معظم رهبری به آن تأکید شده تبیین نمود و مطمئناً وزارت ورزش و جوانان هم به عنوان متولی امر ورزش در کشور این دیدگاه را در رویکردها و سیاستها و برنامه‌های خود قرار داده است.

لازم به ذکر است این رویداد بعنوان اولین برنامه ایده بازار در حوزه فناوری و تجهیزات ورزشی کشور روز چهارشنبه پنجم خرداد ماه در تالار اجتماعات مرکزی دانشگاه امیرکبیر از ساعت 14 الی 20 به اجر در خواهد آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز