حالا فوتبال دست فوتبال است؛

انتخابات، انتخابات بود نه انتصابات

۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۸:۲۳:۴۳
کد خبر: ۴۰۳۶۷۳
انتخابات، انتخابات بود نه انتصابات
سوت پایان انتخابات پر سر و صدای فدراسیون فوتبال به صدا درآمد و بالاخره برای اولین بار نوبت رسید به انتخاب اهالی فوتبال نه انتصاب دولتمردان وسیاسیون!

به گزارش گروه فوتبال خبرگزاری برنا، گذشت آن زمانی که ناگهان خبر می رسید رییس جمهوری کشور قصد کاندیداتوری برای انتخابات فدراسیون فوتبال را دارد و احمدی نژاد اسب خود را برای نشستن بر کرسی یاست فوتبال زین کرده است، گذشت آن روهایی که معاون رییس جمهوری همه هم و غم خود را گذاشت پای فوتبال و برای ریاست این فدراسیون ثبت نام کرد انگار نه انگار که آقای علی آبادی معاون رییس جمهوی و رییس سازمان تربیت بدنی بود، گذشت آن روزهایی که دولت وقت همه کاری کرد تا یکی از خودش روی کرسی ریاست فوتبال بنشیند و حالا نوبت رسید به انتخاباتی که نه دولت خود را محق دخالت می داند و نه دولتمردان انتصابات را به انتخابات ترجیح می دهند.

وزارت ورزش و جوانان مدتها با تهمتها و نقدهای خیالی مواجه بود، یک روز در ماجرای اساسنامه کاسه و کوزه های دولت قبل را بر سر وزارت ورزش دولت روحانی می شکستند، روز دیگر تلاش می کردند انتخابات به تعویق بیفتد و جالب اینکه تلاش خودشان را به نام وزارت ورزش و جوانان می نوشتند، روز دیگر با ذره بین دنبال گزینه وزیر می گشتند و جالب اینکه هر روز یکی از کاندیداها را به عوان گزینه وزارت ورزش معرفی می کردند. دلواپسی ها اهالی رسانه های مخالف دولت و برخی رسانه های منفعت طلب تمامی نداشت تا اینکه نوبت امروز رسید.

ظهر امروز، انتخابات برگزار شد، انتخاباتی به معنای واقعی کلمه، چه ما دوست داشته باشیم و چه نداشته باشیم، حالا تاج بر صدر فدراسیون فوتبال نشسته است، او را مجمع فدراسیون انتخاب کرده، نه دولت و نه سیاسیون، ورزش ایران سه سال بود که صاحب انتخابات شده بود، حالا فوتبال هم انتخابات دارد.
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز