پیراهن تیم ملی باید کیفیت داشته باشد

تاج: امیدوارم در چهار سال آینده بتوانیم از حضور کی روش استفاده کنیم

۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۴:۰۲
کد خبر: ۴۰۳۹۲۱
تاج: امیدوارم در چهار سال آینده بتوانیم از حضور کی روش استفاده کنیم
رییس فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم خدا کمک کند و من بتوانم تاثیر خوبی روی فوتبال بگذارم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مهدی تاج در نشست مطبوعاتی درباره جلسه اش با کی روش اظهار داشت: از همه کسانی که به من محبت داشتند تشکر می کنم. از مجمع هم سپاسگزارم که به من رای حداکثری داد. امیدوارم خدا کمک کند و من بتوانم تاثیر خوبی روی فوتبال بگذارم. 

وی ادامه داد: بحث تیم ملی یکی از مهم ترین مسایل ماست. مشکلاتی برای تیم ملی در گذشته وجود داشت و کی روش نسبت به این قضایا کمی ناراحت بود. ما رقبایی داریم که کی روش معتقد است که خیلی کار کرده اند. در این دو سه روز سعی کردم پاداش های  گذشته بازیکنان را بدهم. پاداش بازی هایی مانند عمان، هندوستان، گوام و ... پرداخت کردیم.

رییس فدراسیون در ادامه خاطرنشان کرد: مسابقات انتخابی  جام  جهانی پس از شروع لیگ آغاز می شود. از شرکت قوامین تشکر می کنم که زمین شان را در اختیار تیم ملی گذاشتند. انشاالله ما در آینده بتوانیم یک همکاری خوب داشته باشیم.

تاج درباره اینکه در روزهای گذشته تحت فشار قرار داشته است خاطرنشان کرد: نمی پذیرم که در این زمینه ها به من فشار بیاید. مدل مدیریتی من اینگونه نیست. کی روش در حال حاضر شرایط خوبی دارد. امیدوارم در چهار سال آینده بتوانیم از حضور کی روش استفاده کنیم. بخش عمده بحث ما در این باره بود که باید هرچه سریعتر کارمان را شروع کنیم. امیدوارم بستر این کار فراهم شود. 

وی درباره وضعیت پیراهن تیم ملی بیان داشت: پیراهن تیم ملی باید کیفیتی داشته باشد که خنک کننده باشد و هنگام عرق کردن سنگین نشود. باید کیفیت لازم در پیراهن های تیم ملی وجود داشته باشد وگرنه تصمیم دیگری می گیریم. در تلاش هستیم تا حداقل ها را فراهم کنیم. امیدوارم کی روش بماند و ما تلاش خود را خواهیم کرد. 

رییس فدراسیون فوتبال درباره 11 بند کی روش و اینکه چند بند از آن تاکنون برطرف شده است، گفت: پاداش ها پرداخت شده است، بحث بی احترامی به میان آمده بود. ما باید به کی روش تعهداتی بدهیم. باید به این 11 بند عمل کنیم اما از طرف مقابل کی روش هم باید به ما تعهداتی بدهد. 

وی درباره فساد در فوتبال و اظهارات دادستان درباره حضور چهره های ورزشی در برخی مراسم خاطرنشان کرد: من صحبت های دادستان را شنیده ام می دانم که خودشان فوتبالی بودند باید یک مقداری مراقب خودمان باشیم. زمانی که مطرح می شویم باید حواسمان به خودمان باشد.

رییس فدراسیون درباره پرونده فساد در فوتبال بیان داشت: بحث فساد در فوتبال باید به آن رسیدگی شود. احساس خودم از مجموعه فدراسیون فوتبال و رییس قبلی احساس خوبی است. اگر توضیح کافی داده شود بخش زیادی از این شبهه ها برطرف خواهد شد. اگرهم فساد احتمالی وجود داشته باشد باید برخورد جدی با عواملش صورت گیرد. 

تاج درباره برنامه ریزی برای هفته پایانی لیگ برتر گفت: دلمان می خواهد هفته آخر لیگ برتر به خوبی و خوشی برگزار شود. سه استیج به سه شهر فرستاده می شود همراه با جام و مدال. یکی در آزادی، یکی در قم و یکی در خوزستان. خیلی از بزرگواران برای دیدن این بازی ها به استادیوم می روند. دو بازی در روند لیگ تاثیر نداشت اما به خاطر قشنگی لیگ زمانش را تغییر ندادیم. از شما تشکر می کنم که این رویداد را به صورت جدی پوشش می دهید. در آخر جدول هم رقابت پیچیده ای وجود دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز