بعد از مذاکره با باشگاه الاهلی؛

بوناچیچ سرمربی جباری و منتظری می‌شود

۱۳۹۵/۰۲/۲۳ - ۰۹:۳۸:۴۱
کد خبر: ۴۰۴۰۶۱
بوناچیچ سرمربی جباری و منتظری می‌شود
الأهلی فصل را با زلاتکو کرانچار شروع کرد، اما با این مربی کروات نتوانست نتایج خوبی به دست آورد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، لوکا بوناچیچ، سرمربی سابق سپاهان برای مذاکره با سران باشگاه الأهلی وارد قطر شد و قرار است که به عنوان جانشین کرانچار انتخاب شود.

با وجود این که جانشین زلاتکو کرانچار در الأهلی عملکرد خوبی از خود نشان داد و به عنوان بهترین مربی ماه اخیر فوتبال قطر انتخاب شد، اما سران باشگاه الأهلی به دنبال تغییر در نیمکت خود هستند و قصد دارند بوناچیچ، سرمربی سابق سپاهان را به عنوان مرد نخست نیمکت خود انتخاب کنند.

بوناچیچ برای بستن قرارداد با الأهلی وارد دوحه قطر شد و مورد استقبال مسئولان این باشگاه قطری قرار گرفت تا بعد از مذاکرات نهایی رسماً هدایت این تیم را بر عهده گیرد.

الأهلی فصل را با زلاتکو کرانچار شروع کرد، اما با این مربی کروات نتوانست نتایج خوبی به دست آورد و به همین خاطر هم از کار برکنار شد و جای خود را به مربی موقتی به نام یوسف آدم داد که او توانست الأهلی را به روزهای اوج خود برگرداند.

در ترکیب الأهلی دو بازیکن ایرانی به نام های مجتبی جباری و پژمان منتظری بازی می کنند. منتظری یک سال دیگر با الأهلی قرارداد دارد و به احتمال زیاد در این تیم می ماند اما قرارداد مجتبی جباری به پایان رسیده است و حرف و حدیث های زیادی درباره او به گوش می رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز