نوروزی در جمع خانواده زنده یاد ناصری گفت:

مسوولین با حمایت از ورزشکاران راه قهرمانی آنها را هموارتر می‌کنند

۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۰:۱۲:۳۰
کد خبر: ۴۰۴۲۸۵
مسوولین  با حمایت از ورزشکاران راه قهرمانی آنها را هموارتر می‌کنند
رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر قدس گفت: حمایت از ورزشکاران از شاخصه‌های بارز شورای شهر قدس است.

به گزارش خبرگزاری برنا در غرب تهران، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قدس در چهارمین سالگرد درگذشت زنده‌یاد جعفر ناصری هیمالیانورد شهر قدسی با حضور در منزل این ورزشکار فقید با خانواده وی ابراز همدردی کردند.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر قدس در این دیدار با اشاره به اهمیت پاسداشت ورزشکاران اظهار کرد: شهرستان قدس دارای اسطوره‌هایی مانند جعفر ناصری است که خاطره قهرمانی، پهلوانی‌ها و تلاش‌های او در راه اعتلای نام و اهتزاز پرچم مقدس ایران اسلامی در ذهن ما باقی مانده است.

حسین نوروزی بیان کرد: جا دارد این روز را گرامی بداریم و از خانواده زنده‌یاد جعفر ناصری به خاطر تربیت چنین انسان افتخارآفرین و استواری تقدیر و تشکر کنیم.

وی ضمن عرض تسلیت به خانواده زنده‌یاد ناصری و گرامیداشت چهارمین سال در گذشت این ورزشکار فقید تصریح کرد: همراهی اعضای شورای اسلامی شهر قدس در دوره چهارم در حمایت از ورزشکاران از شاخصه‌های بارز این شوراست.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر قدس خاطرنشان کرد: اگر تمامی اعضای شورای اسلامی از ورزش و ورزشکاران این شهر حمایت نمی‌کردند این کمیسیون در کار خود موفق نمی‌شد.

وی گفت: با توجه به اینکه خودمان را نماینده همه مردم و ورزشکاران می‌دانیم نباید تنها از ورزشکاران حمایت مالی و مادی کرد، بلکه تا زمانی که در حیات هستند باید از نظر روحی و فکری نیز یار و همراه قهرمانان شهرمان باشیم.

نوروزی اظهار کرد: کوچک‌ترین کاری که توانستیم برای پاسداشت مرحوم ناصری انجام دهیم این بود که با نصب بنر در شهر بتوانیم به ساکنان شهر قدس یادآوری کنیم که این شهر چنین قهرمانانی دارد.

وی بیان کرد: سعی می‌کنیم یاد و خاطره‌ تین ورزشکار را گرامی داریم البته تأکید شورای اسلامی شهر قدس بر این است که مسؤولین در زمان حیات قهرمانان باید از آنها حمایت کنند تا آنها  بتوانند الگوی استقامت، پایداری، تندرستی و سلامت برای جوانان شوند.

لازم به ذکر است که جعفر ناصری در بیست و یکم اردیبهشت 1391 در جریان صعود به قله ماناسلو یکی از قله‌های هیمالیا پس از فتح قله در راه برگشت دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز