بازیکنان با مشکلات خود در مسابقه آشنا می شوند

محمودی: فرانسه حریفان خود را تحت فشار می گذارد

۱۳۹۵/۰۲/۲۴ - ۱۱:۲۱:۴۰
کد خبر: ۴۰۴۳۴۱
محمودی: فرانسه حریفان خود را تحت فشار می گذارد
پشت خط زن تیم ملی والیبال گفت: تحت فشار قرار دادن حریفان از ویژگی های تیم ملی والیبال فرانسه است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: تحت فشار قرار دادن حریفان از ویژگی های تیم ملی والیبال فرانسه است و دیدار تدارکاتی با این تیم برای ملی پوشان ایران مفید خواهد بود.

شهرام محمودی افزود: شرایط اردوی فرانسه بسیار خوب است و همه چیز برای تمرین و مسابقه آماده است و ملی پوشان در مدت حضور در این اردو تمرینات خوبی پشت سر گذاشتند.

وی با بیان اینکه تنها مشکل تمرینات سفتی کف سالن تمرین است، گفت: کف سالن استاندارد نیست. بچه ها در زمان تمرین احساس درد می کنند. در مجموع چیز خاصی نیست و دو روز دیگر از اردوی فرانسه باقی مانده است.

بازیکن تیم ملی والیبال تصریح کرد: تاکنون تمرینات خوبی داشتیم و امیدوارم کادر فنی به خواسته های خود از اردوی فرانسه رسیده باشند و با آمادگی بهتری به ژاپن برای مسابقات انتخابی برویم.

وی درباره تیم فرانسه گفت: این تیم از مدعیان جهان است که در دو سال گذشته پیشرفت زیادی در جهان داشته است. قهرمان لیگ جهانی و اروپا در سال 2015 شده و بازیکنان خوبی در اختیار دارد.

محمودی با بیان اینکه تیم ملی والیبال فرانسه از ترکیبی خوبی در حمله و دفاع استفاده می کند و تیم حریف را تحت فشار قرار می دهد، گفت: دیدار با این تیم می تواند نقاط ضعف و قوت تیم را به خوبی نشان دهد و بازیکنان با مشکلات خود در مسابقه آشنا شوند.

وی به دیدار تدارکاتی ایران و فرانسه در شهرهای تورکوئینگ و هارنس اشاره کرد و گفت: عملکرد تیم ایران در دیدارهای خارج از خانه همانند تهران نیست، البته جای نگرانی نیست و رفته رفته تیم ایران بهتر خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران فردا جمعه در نخستین مسابقه تدارکاتی خود در شهر تورکوئینگ فرانسه به مصاف تیم ملی این کشور می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز