دنیای کوچک فرزاد مجیدی

۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۱:۴۷:۱۶
کد خبر: ۴۰۴۷۳۵
بهتر است فرزاد مجیدی به جای اینکه بخندد و خوشحال باشد از قهرمان نشدن پرسپولیس، هفته ها در اتاقش بنشیند و به این فکر کند که چطور شد استقلال صدرنشین به قهرمانی نرسید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، پانزدهمین دوره لیگ برتر با تمام شیرینی و تلخی‌ها به پایان رسید و پرسپولیس در گام آخر در مقابل شاگردان ویسی کم آورد که در این بین خیلی‌ها ناراحت شدند و خیلی‌های دیگر نیز خوشحال.

سرپرست موقت استقلال خوشحال است! به خاطر قهرمان نشدن پرسپولیس!؟ باید از فرزاد مجیدی پرسید که قهرمان نشدن پرسپولیس چه چیزی را عاید شما و باشگاهتان خواهد کرد؟ آیا قهرمان نشدن پرسپولیس جبران ناکام گذاشتن هواداران استقلال خواهد شد؟ شاید برای شما و دیگر بازیکنان تیم که حقوقشان را از باشگاه خواهند گرفت، خیلی مهم نباشد که استقلال قهرمان نشد. یک جام از دست استقلال پرید و مهم نیست! شاید جام حذفی را گرفتیم! سهمیه آسیا را گرفته اییم و حتی اگر در حذفی هم قهرمان نشویم، باز به آسیا خواهیم رفت. مهم این است که استقلالی دیگر قهرمان شده و جام روبان قرمز به خود نبسته است!

آیا قهرمانی استقلال خوزستان به ویترین افتخارات استقلال چیزی اضافه می کند که این چنین خوشحالید؟ استقلال مدعی اول قهرمانی بود و نابجا نیست اگر بگوییم کادر فنی استقلال کفران نعمت کرد تا پرویز مظلومی پیش از آخرین دیدار با لبخندی ملیح بگوید که سرنوشت قهرمانی دیگر در دست ما نیست!

بهتر است فرزاد مجیدی به جای اینکه بخندد و خوشحال باشد از قهرمان نشدن پرسپولیس، هفته ها در اتاقش بنشیند و به این فکر کند که چطور شد استقلال صدرنشین، جوری افت کرد که در روز آخر دست به دامان حضرت معصومه شد تا به تیم علی دایی نبازد! فرزاد مجیدی که خیلی دوست دارد برادرش روی نیمکت استقلال بنشیند از حالا باید به فکر رفع ایرادات باشد نه اینکه توجیهاتی بسازد تا از زیربار مسئولیت فرار کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز