برگزاری نهمین جلسه کمیته فنی و توسعه فوتبال ساحلی و فوتسال؛

ترابیان: تیم ملی فوتبال ساحلی به تورنمنت چین اعزام می شود

۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۱۲:۵۷:۴۲
کد خبر: ۴۰۵۲۸۳
ترابیان: تیم ملی فوتبال ساحلی به تورنمنت چین اعزام می شود
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال ساحلی و فوتسال پس از پایان نهمین نشست خود با اعضای این کمیته، مصوبات این جلسه را مطرح کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال ساحلی و فوتسال گفت:  این نشست با حضور ریاست فدراسیون فوتبال  و کلیه اعضا برگزار شد که درباره برگزاری اردوهای تیم ملی فوتبال ساحلی و تشکیل تیم ملی زیر 20 و 17 سال پسران فوتسال به بحث و بررسی پرداختیم.

وی در ادامه گفت: در این جلسه با توجه به نزدیک شدن مسابقات قهرمانی فوتسال زیر 20 سال اقایان در آسیا که از آذرماه امسال شروع خواهد شد نکات مختلفی را مورد بحث و گفتگو قرار داده و اعضای کمیته نگرانی خود را از عدم تشکیل کادر فنی جهت آغاز تمرینات و فعالیتهای مورد نظر این تیم اعلام کرد. ضمنا با اشاره به  مصوبه های قبلی کمیته فنی و توسعه، با توجه به اینکه تمرکز کامل سرمربی تیم ملی باید روی تیم بزرگسال باشد و هرچه زودتر باید اقدامات لازم برای تشکیل کادر فنی تیم های زیر 17 و 20 سال گرفته شود.
 
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال ساحلی و فوتسال در پایان بیان کرد: با توجه به در پیش بودن المپیک فوتبال ساحلی آسیا در سال 2016 به میزبانی ویتنام و نیاز مبرم تیم ملی به برگزاری بازیهای تدارکاتی مناسب جهت حضور در این مسابقات، پس از ارائه توضیحات توسط مهدی بحرالعلوم عضو کمیته فوتبال ساحلی پیرامون تورنمنت 8 جانبه چین که از 2 تا 4 شهریور برگزار خواهد شد، با موافقت اعضای کمیته فنی مقرر شد تیم ملی فوتبال ساحلی در این تورنمنت  حضور یابد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز