تراکتورسازی-النصر؛ مصاف چهارمی‌ها!

تراکتور در اتوبان دبی، به سوی یک چهارم نهایی!

۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۰۵:۱۵:۲۴
کد خبر: ۴۰۵۴۶۲
تراکتور در اتوبان دبی، به سوی یک چهارم نهایی!
تراکتورسازی در اولین بازی خود در مرحله حذفی به مصاف النصر خواهد رفت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تراکتور حالا در جمع 16تیم برتر قاره آسیا قرار دارد و اگر کمی به خودباوری برسد، حضور در جمع 4تیم برتر قاره دور از دسترس این تیم نیست. آن ها پس از صعود از گروه مرگ، حالا یک بازی نسبتا راحت را پیش رو دارند. النصرامارات در لیگ داخلی مانند تراکتور در رده چهارم قرار گرفت. این تیم در گروه خود، دو زرد پوش معروف غرب آسیا یعنی سپاهان و الاتحاد را شکست داده و با سه تساوی و یک باخت از 6 بازی 9 امتیاز کسب کرد و در حالیکه تفاضل گلش ازالاتحاد کمتر بود به علت برد 2بر0 در بازی مستقیم، به عنوان تیم دوم گروهA حریف یکی از قدرتمندترین تیم‌های غرب آسیا شد.

  النصر برای ایرانیان تیم نام آشنا و شناخته شده ای است. این تیم به واسطه حضور بازیکنانی چون خداداد عزیزی، کریم باقری، فرهاد مجیدی، ایمان مبعلی و بسیاری دیگر از فوتبالیست های معروف ایران، تیم غریبه ای برای فوتبالدوستان ایران نیست. حتی ابراهیم قاسمپور نیز زمانی در این تیم شاغل بوده است.

از معروفترین بازیکنان النصر می توان لوکا تونی مهاجم بزرگ ایتالیایی را نام برد که چندروز پیش با پیراهن ورونا و پس از اینکه یونتوس بزرگ را شکست دادند، استوک هایش را آویخت!

لوییز خیمنز شیلیایی که سابقه بازی در تیم های اینتر، پارما، لاتزیو، فیورنتینا و حتی وستهام را دارد، برجسته ترین بازیکن تیم شهر دبی است. او که دارای دو قهرمانی لیگ و یک سوپرکاپ ایتالیا  با اینترمیلان است، برای تیم ملی شیلی 27 بازی انجام داده و 4 گل به ثمر رسانده است.

روزسه شنبه قرمزهای تبریز در حالی به مصاف النصر می روند که پس از پشت سر گذاشتن یک نیم فصل خوب در فوتبال ایران و آسیا، روحیه زیاد و انگیزه بالایی برای خلق شگفتی در آسیا دارند. تیم اول شهر تبریز حالا امید زیادی به حضور در بین بزرگان قاره دارد. آن ها ثابت کردند اگر تکلیفشان از اول فصل مشخص می شد می توانستند خیلی راحت تر از استقلال ها و پرسپولیس به جام دست پیدا کنند اما نظم و ثبات در این تیم 6ماه به تعویق افتاد تا شاگردان قلعه نوعی ناکامی بزرگی را در لیگ پانزدهم تجربه کنند.

تراکتور که به علت بازی های فشرده نیم فصل دوم و تقارن آن ها با بازی های گروهی آسیا به بازیکنانش فشار آورد، جالا می تواند مانند بازی برگشت مقابل الهلال، یک بازی بسته را مقابل النصر ارائه دهد تا مهرهای تاثیر گذارش به خوبی ریکاوری شوند و در بازی برگشت با یک بازی کوبنده در دامنه سهند، خودرا به 8تیم برتر قاره برساند.

البته این تیم پتانسیل این را دارد که در همان دبی کار را تمام کند اما آن طور که گذشته امیرقلعه نویی به ما می گوید، او مربی است که احتیاط  را دوست دارد و تجربه اش اجازه نمی‌دهد بی‌گدار به آب بزند. البته تی‌تی‌ها هم بدشان نمی آید تراکتور با یک تساوی به ایران بازگردد تا آن ها بازی برگشت را حسابی داغ کنند!

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز