کاهش محرومیت علی حسینی یکی از اولویت‌های ماست

مرادی: چهره‌های بزرگ وزنه‌برداری در جام فجر حضور دارند

۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۰۹:۵۳:۲۰
کد خبر: ۴۰۵۶۴۶
مرادی: چهره‌های بزرگ وزنه‌برداری در جام فجر حضور دارند
رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: اردوی تیم ملی در اردبیل در بهترین شرایط و با امکانات استاندارد در حال برگزاری است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی مرادی، رییس فدراسیون وزنه برداری در حاشیه اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در اردبیل با بیان اینکه 30 کشور برای حضور در مسابقات جام فجر تهران که در روزهای 9 تا 13 خرداد برگزار می‌شود، اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: پیش‌بینی می‌شود چهره‌های بزرگ وزنه‌برداری جهان در آن شرکت کنند.

وی با بیان اینکه پس از این مسابقات و پیش از اعزام تیم به المپیک، اردوی سطح دریا را در استان گیلان برگزار خواهیم کرد تا با آمادگی کامل در المپیک ریو حاضر شویم، افزود: هدف تیم ملی در المپیک پیش‌رو کسب مدال‌های رنگارنگ است و با ظرفیت‌هایی که مشاهده می‌شود کسب این مدال‌ها دور از دسترس نیست.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ادامه داد: خوشبختانه طبق ارزیابی‌های صورت گرفته اردوی تیم ملی در اردبیل در بهترین شرایط و با امکانات استاندارد در حال برگزاری است.

مرادی با اشاره اقدامات انجام شده در خصوص کاهش محرومیت سعید علی‌حسینی، تاکید کرد: کاهش محرومیت سعید علی‌حسینی یکی از اصلی‌ترین رایزنی‌های ما با رئیس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری در زمان برگزاری مسابقات جام‌ فجر خواهد بود.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری اظهار امیدواری کرد: مدت محرومیت سعید علی‌حسینی با کمک رئیس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری کاهش یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز