سهمیه قطعی جودو خردادماه اعلام خواهد شد

رحیمی: به بیشتر شدن سهمیه‌های ریو امید داریم

۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۳:۱۳:۱۹
کد خبر: ۴۰۵۷۸۲
رحیمی: به بیشتر شدن سهمیه‌های ریو امید داریم
سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های المپیک ریو گفت: سه سهمیه المپیکی ایران در جودو قطعی شده و این امر قرار است بطور رسمی در دهم خرداد ماه از سوی فدراسیون جهانی اعلام شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، اصغر رحیمی، رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های المپیک ریو در خصوص سهمیه‌های کسب شده توسط جودوکاران صحبت کرد. وی در این باره اظهار داشت: تیم ملی جودو کشورمان در ماه‌های اخیر ضمن حضور در رقابت‌های مختلف کسب سهمیه المپیک گرنداسلم و گرندپری توانست نمایندگان خود را بین نفرات کسب کننده سهمیه المپیک حفظ کند و در آخرین رقابت‌های جهانی گرند پری نیز جواد محجوب توانست به مدال برنز دست یابد.

وی ادامه داد: به همین منظور و با توجه به اینکه سه جودو کار کشورمان یعنی علیرضا خجسته، سعید ملایی و جواد محجوب موفق شدند در بین نفرات کسب کننده سهمیه المپیک بر اساس رنکینگ جهانی قرار گیرند و دیگر رقابت کسب سهمیه المپیک در جودو نداریم لذا سه سهمیه المپیکی ایران در جودو قطعی شده و این امر قرار است بطور رسمی در دهم خرداد ماه از سوی فدراسیون جهانی اعلام شود.

سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های المپیک ریو خاطر نشان کرد: بدین ترتیب تعداد سهمیه‌های المپیکی کشورمان با سه سهمیه جودو به 47 عدد رسیده است و امید می‌رود در ماه‌های آتی حتی در دیگر رشته ها بر تعداد سهمیه های المپیکی کشورمان در بازی‌های المپیک ریو افزوده شود.

رحیمی در خاتمه ابراز داشت: البته قرار است در مکزیک رقابت‌های جودو بین 16 نفر برتر هر وزن برگزار شود که تهدیدی برای نمایندگان کشورمان نبوده و سه سهمیه المپیکی جودو ما قطعی خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز