حسین امیری سرمربی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین:

حضور در فینال رقابت‌های تپانچه خفیف تورنمنت آلمان دستاورد مهمی بود

۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۳:۵۵:۰۸
کد خبر: ۴۰۶۲۰۳
حضور در فینال رقابت‌های تپانچه خفیف تورنمنت آلمان دستاورد مهمی بود
سرمربی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین گفت: حضور در فینال رقابت‌های تپانچه خفیف تورنمنت آلمان دستاورد مهمی برای تیراندازان کشورمان در این ماده بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین کشورمان با کسب 5 نشان، 4 طلا و یک برنز، از رقابت‌های جهانی تیراندازی آلمان به میهن بازگشت.

حسین امیری سرمربی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین کشورمان درباره عملکرد تیراندازان کشورمان در رقابت‌های بین‌المللی آلمان گفت: نتایج خوبی در این مسابقات گرفتیم و به دلیل حضور برترین تیراندازهای دنیا فرصت خوبی در اختیار داشتیم که توانمندی‌های خود را بیشتر در معرض محک قرار دهیم.

وی افزود: علاوه بر ماده تپانچه بادی 10 متر که در آن مدعی هستیم، در رقابت‌های تپانچه خفیف 50 متر نیز 3 نماینده کشورمان به فینال راه یافتند که تاثیر روانی زیادی بر رقیبان داشت و به تقویت روحیه ملی‌پوشان خودمان نیز کمک کرد. از شهریور سال گذشته و پس از جام جهانی استرالیا، تورنمنت آلمان اولین مسابقه برون‌مرزی ما بود و از این رو پس از گذشت این مدت زمان، فرصت خوبی بود تا نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنیم و در مدت باقی مانده با حداکثر آمادگی به ریو اعزام شویم.

سرمربی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین گفت: عملکرد بانوان در ماده تپانچه 10 متر P2 بسیار خوب بود و باید این نکته را مد نظر داشت که ساره جوانمردی از قهرمان پیشین پارالمپیک لندن پیشی گرفت و توانست نشان طلا را از آن خود کند. عالیه محمودی برنز گرفت و سمیرا ارم نیز فاصله کمی تا سکو داشت. البته نتیجه در این مسابقات مطرح نبود و بیشتر به دنبال یافتن نقاط ضعف و قوت بودیم. در بخش تفنگ نیز خدابخشی در ماده اصلی خود، R4 عملکرد خوبی داشت و در فرصتی که تجهیزات وی را تکمیل کردیم برای رفع نواقص تلاش می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی در پایان اعلام کرد: پس از بازگشت و در اولین مرحله تمرینات به دنبال تغییراتی در شیوه‌های تمرینی هستم و امیدوارم با تجربه مسابقات آلمان و در فاصله پیش رو تا بازی‌های پارالمپیک ریو، با نهایت آمادگی راهی این مسابقات شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز