ادامه اجرای برنامه های روز فوتبال به مناسبت روز جهانی فوتبال پایه

۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۵:۱۱:۴۰
کد خبر: ۴۰۶۷۹۸
ادامه اجرای برنامه های روز فوتبال به مناسبت روز جهانی فوتبال پایه
استان های بوشهر، خراسان رضوی، همدان، هرمزگان و گلستان به مناسبت روز جهانی فوتبال پایه، برنامه های خود را در این زمینه به مرحله اجرا گذاشتند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کلاس فوتبال پایه به مناسبت روز گرسروتز (فوتبال پایه) در شهرستان جم  استان بوشهر با حضور 25 مربی مرد و زن برگزار شد. همچنین به این مناسبت در تاریخ های 30 و 31 اردیبهشت ماه و 1 خرداد ماه نیز کلاس هایی برای دیگر شهرستانهای استان برگزار می شود.

کمیته جوانان واستعداد یابی هیات فوتبال خراسان رضوی به مناسبت روزgrass roots ( فوتبال پایه) برنامه هایی نظیر  افتتاح دفتر کمیته جوانان ، بررسی تقویم اجرایی کمیته جوانان استان توسط هیات توسط هیات رئیسه وتصویب آن و بررسی مدارک متقاضیان تاسیس و تمدید مجوز مدارس سال جدید 4-تشکیل شورای مشورتی مدارس فوتبال استان را در دستور کاری خود قرار داشت.
 
به مناسبت روز گرسروتز ( فوتبال پایه) هیات فوتبال استان همدان کلاس کارگروه تئوری مربوط به فوتبال پایه را با تدریس مهدی بوجاریان و علی ضمیری برگزار کرد.
 
هم چنین به این مناسبت برنامه های زیر توسط استان همدان برگزار شد:
1.بازدید از مدارس فوتبال دائمی (باشگاه علم و ادب و پاس و شهرداری همدان
2.تشکیل کارگروه با مسئول فوتبال ناحیه 2 استان همدان برای هر چه بهتر شدن مدارس فوتبال و کانون های ورزشی
3.تشکیل کارگروه انتخابی بازیکنان فوتبال نونهال در مدارس فوتبال دائمی و انتخاب آنها برای تیم منتخب مدارس ابتدایی
 
بر همین اساس و به مناسبت روز گرسروتز،  فستیوال مدارس فوتبال رده سنی 10 و 11 و 12 سال استان هرمزگان با حضور 400 نفر از فوتبال آموزان در قالب 16 تیم  با حضور مسئولین هیئت فوتبال و خانواده ها برگزار شد.
 
شایان ذکر است،  کمیته جوانان استان گلستان جهت گرامیداشت روز جهانی گرسروتز (فوتبال پایه) اقدام به برگزاری کلاس توجیهی گرسروتز با حضور بیش از 100 مربی استان در سالن همایش اداره کل ورزش و جوانان استان کرد.همچنین برای گرامیداشت این روز، جشنواره ای با حضور چهار تیم برتر مدارس فوتبال در رده های سنی زیر 10_11 و 12 سال برگزار شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز