در این فرصت کم باید امکانات برای تیم فراهم شود

ناظم‌الشریعه: ایران توانایی حضور در چهار تیم برتر دنیا را دارد

۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۳:۰۰
کد خبر: ۴۰۷۱۹۱
ناظم‌الشریعه: ایران توانایی حضور در چهار تیم برتر دنیا را دارد
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: اگر قرار بر نتیجه‌گیری است چه بهتر که کار را از یک گروه سخت شروع کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد آخرین شرایط تیم ملی صحبت کرد. وی در این خصوص اظهار داشت: در جلسه‌ای که ما با جهانگیری و وزیر ورزش داشتیم اعلام کردیم هیچ چیز برای خودمان نمی‌خواهیم بلکه حالا که توقع مردم بالا رفته امکانات محدودی را برای تیم ملی فراهم کنید.

وی ادامه داد: برای تیمی که به جام جهانی رفته و مسابقات مهمی در پیش دارد امکاناتی مانند بازی تدارکاتی نیاز است. تیم ایران توانایی حضور در جمع 4 تیم برتر را دارد و نباید کاری کنیم که بعدها حسرت آن را بخوریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال عنوان کرد: مردم شرایط فوتسال را می‌دانند و از طرفی تفاوت ما با آسیا کاملا مشخص شده است. طبق آمار 20 میلیون نفر فوتسال بازی می‌کنند و باید این موضوعات را هم در نظر داشته باشیم.

ناظم‌الشریعه با اشاره به گروه‌بندی جام جهانی فوتسال تصریح کرد: ما برای پنجمین بار با اسپانیا هم‌گروه شدیم. آنها قهرمان اروپا هستند. از طرفی تیم‌هایی مانند مراکش قهرمان آفریقا و آذربایجان که 4 بازیکن خارجی هم جذب کرده در گروه ما هستند.ایران هم خودش قهرمان آسیا است. در مجموع گروه سختی داریم اما اگر قرار بر نتیجه‌گیری است چه بهتر که کار را از یک گروه سخت شروع کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز