خراسان رضوی پتانسیل بسیار زیادی دارد

هاشمی: با ورود خیرین به ورزش بسیاری از نیاز‌ها و کمبود‌ها رفع می‌شود/ ورزش می‌تواند بهترین سرگرمی و فعالیت برای جوانان و جامعه باشد

۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۹:۵۵:۱۰
کد خبر: ۴۰۷۴۵۹
هاشمی: با ورود خیرین به ورزش بسیاری از نیاز‌ها و کمبود‌ها رفع می‌شود/ ورزش می‌تواند بهترین سرگرمی و فعالیت برای جوانان و جامعه باشد
معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: اگر خیرین به ورزش وارد شوند بسیاری از نیاز‌ها و کمبود‌ها به خصوص در مناطق محروم رفع می‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سید مناف هاشمی در حاشیه افتتاح چمن مصنوعی مجموعه ورزشی 15 خرداد مشهد اظهار کرد: در حوزه ورزش خراسان رضوی انتظار بیشتری برای ورود خیرین داریم و با توجه به مشکلاتی که در حوزه کمبود سرانه ورزشی و برخی امکانات وجود دارد ورود خیرین می‌تواند بسیار موثر و تاثیر گذار باشد.

وی افزود: درخراسان رضوی خوشبختانه خیرین به خوبی به عرصه‌های مختلف ورود پیدا کرده‌اند مانند سایر نقاط کشور و توانسته‌اند بسیاری از نیاز‍‌های بخش‌های مختلف را برطرف کنند اما متاسفانه در حوزه ورزش خیرین تا کنون فعالیت قابل توجهی نداشته‌اند.

هاشمی خاطرنشان کرد: ورزش قهرمانی و همگانی قطعا برای جامعه و سلامت آن موثر است باید اهمیت این حوزه را برای خیرین تبین کنیم به طور مثال در شرایط فعلی بزرگترین مشکل جوانان سرگرمی است و ورزش می‌تواند بهترین سرگرمی و فعالیت برای جوانان و جامعه باشد اگر این موضوع به خوبی برای خیرین نمایان شود قطعا به این حوزه ورود پیدا خواهند کرد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: متاسفانه در سال‌های اخیر به دلیل کمبود منابع مادی فرصتی برای تکمیل پروژه‌های ورزشی و خرید امکانات به وجود نیامده است اما اگر خیرین به ورزش وارد شوند بسیاری از نیاز‌ها و کمبود‌ها به خصوص در مناطق محروم جبران می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به ضرورت ورود خیرین به بحث ورزش ستاد خیرین ورزشی سال گذشته فعال شد که از 31 استان کشور 18 استان کشور در حوزه خیرین در قالب این ستاد فعالیت خود را آغاز کرده‌اند که خراسان رضوی در این حوزه 6 پروژه خود را به خیرین واگذار کرده‌ است اما انتظار ما این است که تعداد این پروژ‌ها ها به بالای 21 پروژه برسد.

هاشمی تاکید کرد: خراسان رضوی می‌تواند در تمامی حوزه‌های سرآمد کشور باشد قطعا با ظرفیتی که این استان و مدیران آن دارند در سال‌های آینده ورزش و جوانان شرایط خوبی را در این استان تجربه خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز