با اقتدار به ایران برمی گردیم

لشکری: حریف اصلی تیم والیبال نشسته، کشور بوسنی است

۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۴:۵۸:۴۹
کد خبر: ۴۰۷۶۲۹
لشکری: حریف اصلی تیم والیبال نشسته، کشور بوسنی است
مجید لشکری عضو قائمشهری تیم ملی والیبال نشسته که در حال حاضر در اردوى تدارکاتی تیم ملی حضور دارد، گفت اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته در تهران آغاز شده و تا ۷ خرداد ماه امسال ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر؛ مجید لشکری با اشاره به اینکه بازی های پارالمپیک ریو سنتر را پیش رو داریم که در کشور برزیل برگزار خواهد شد گفت: هم تیمی ها در اردوی تدارکاتی شرایط خوبی را سپری می کنند.

وی با بیان اینکه شرایط تمرینی به طور منظم زیر نظر سرمربی تیم، هادی رضایی در حال برگزاری است، افزود: با آمادگی بالا راهی ریو خواهیم شد تا بتوانیم در مسابقات پارالمپیک با کسب مدال طلا جزو مدعیان قهرمانی باشیم.

عضو تیم ملی والیبال نشسته کشورمان به گروه بندی بازی های پاراالمپیک ریو در والیبال نشسته اشاره کرد و گفت: در رشته والیبال نشسته تیم ایران با تیم های بوسنی، چین و روسیه هم گروه خواهد بود.

لشگری ادامه داد: در گروه A تیم های برزیل، مصر، آلمان و آمریکا هم گروه هستند که در مقابل تیم ایران حاضر خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه کشور بوسنی از حریف اصلی تیم ایران به شمار می آید تصریح کرد: با اقتدار این تیم را شکست خواهیم داد و با پیروزی به کشورمان بر می گردیم.

لشگری سطح مسابقات در پاراالمپیک را بسیار بالا دانست و  گفت: مربیان در اردی تدارکاتی که خارج از کشور برگزار خواهد شد به محک بازیکنان می پردازند.

عضو تیم ملی والیبال نشسته در پایان با بیان اینکه کشور ایران خرداد ماه امسال میزبان بازی تدارکاتی خواهد بود گفت: تیم ملی والیبال نشسته کشور ایران در خرداد ماه امسال میزبان کشور آلمان به منظور چند دیدار دوستانه و تدارکاتی خواهد بود که دستکم سه بازی برگزار خواهد شد.

photo_2016-05-21_15-44-14

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز