برگزاری سومین اردوی آماده سازی

آغاز تمرینات تیراندازان پارالمپیکی

۱۳۹۵/۰۳/۰۲ - ۰۲:۳۲:۴۶
کد خبر: ۴۰۷۷۰۱
پنج تیرانداز تیم ملی جانبازان و معلولان که موفق به کسب سهمیه بازی های پارالمپیک شده اند، مرحله سوم اردوی آماده سازی خود برای حضور در این دوره بازی ها را از این هفته آغاز می کنند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا تیم ملی تیراندازی که با ترکیب پارالمپیکی خود در تورنمنت بین المللی آلمان شرکت کرد و موفق به کسب ۴ مدال طلا و یک مدال برنز تیمی و انفرادی از این رقابت ها شد، پس از چند روز استراحت دور سوم تمرینات خود را آغاز می کند.

برای تشکیل این مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولان، اردونشینان دعوت شده از سه شنبه (۴ خردادماه) تمرینات خود را در تهران آغاز می کنند.

ساره جوانمردی و عالیه محمودی در دو ماه تپانچه بادی و تپانچه ۵۰ متر بانوان، سمیرا ارم در تپانچه بادی بانوان، معصومه خدابخشی در تفنگ ایستاده و مهدی زمانی در تپانچه بادی مردان پنج تیرانداز پارالمپیکی هستند که در این مرحله از تمرینات زیر نظر حسین امیری (سرمربی) و زینب آقاعلی اکبری (اپراتور) پیگیر تمرینات خود خواهند بود.

مرحله سوم تمرینات پارالمپیکی تیراندازان در سال جاری تا ۱۸ خردادماه ادامه خواهد داشت. طی این مدت مهرنوش امینی و زهرا پیربداغی به عنوان سرپرست و نماینده فرهنگی در کنار اردونشینان خواهند بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز