آقای ۲۰:۳۰! چقدر برای آینده روزبهانی تضمین می‌دهی؟

۱۳۹۵/۰۳/۰۲ - ۱۰:۰۳:۰۳
کد خبر: ۴۰۷۷۴۴
آقای ۲۰:۳۰! چقدر برای آینده روزبهانی تضمین می‌دهی؟
بخش ورزشی خبر 20:30 سیما زیر پوستی با متهم کردن احسان روزبهانی سعی در تبرئه فدراسیون بوکس دارد.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ احسان روزبهانی، بوکسور المپیکی کشورمان، از وضعیت حال حاضر بوکس ایران گله مند است. گله او هم به حق است. او یک ورزشکار حرفه ای است و انتظار دارد همانطور که برای پرچم ایران مشت می خورد، زندگی اش تامین باشد. اما اخبار سیما، با پخش مصاحبه تلویزیونی رئیس فدراسیون بوکس ایران، به طور زیرپوستی سعی در اثبات زیاده خواهی احسان روزبهانی دارد. در صورتی که ورزش حرفه ای این گونه نیست که به ورزشکار بگوئیم تو زحمت بکش و آسیب ببین تا ما فقط تو را تشویق کنیم.

بیائید جور دیگر قضیه را نگاه کنیم. اگر خدای ناکرده، روزبهانی در حین یکی از مسابقاتش ضربه ای بخورد و به خاطر آن ضربه وضعیت جسمانی اش به خطر بیفتد، چه کسی می تواند این ضرر را جبران کند؟ آیا سرویس ورزشی سیما که امروز روضه بی پولی فدراسیون بوکس را پخش می کند، در روز فرضی آسیب دیدگی و بازنشستگی یک جوان ورزشکار، طی یک سنت دیرینه به سراغ رئیس فدراسیون مربوطه می رود و آن را مجبور به تامین مخارج درمان او می کند؟!

بهتر است به جای این که امروز از یک ورزشکار بخواهیم با سلام و صلوات به مصاف حریفان مجهزش در مسابقات بین المللی برود، از فدراسیون مربوطه بپرسیم چرا قادر به تامین هزینه های تنها ورزشکار المپیکی خود نیست؟ و اگر واقعا این طور است اصلا فدراسیون بوکس چه نقشی را جز یک اسم تشریفاتی ایفا می کند؟ اگر قرار است وزارت ورزش هزینه های ورزشکاران را هم تامین کند پس فدراسیون ها برای چه تشکیل شده اند؟

نظر شما
نظرات
مهدی
|
-
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
0
0
عزیز من فدراسیون برایه این تشکیل شده که یک عده حقوق های ده ها میلیونی بگیرن
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز