سینا عشوری در گفتگو با برنا:

باید در پانزده دقیقه اول یک گل بزنیم/ شانس اصلی ما حضور پرشور هواداران است

۱۳۹۵/۰۳/۰۲ - ۲۳:۰۸:۰۶
کد خبر: ۴۰۷۸۷۷
باید در پانزده دقیقه اول یک گل بزنیم/ شانس اصلی ما حضور پرشور هواداران است
بازیکن خط میانی تیم تراکتورسازی گفت: باید در پانزده دقیقه ابتدایی گل اول را به حریف بزنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، امیر قلعه نویی در لیگ داخلی و آسیا فینال های زیادی را پشت سرگذاشت! اما امروز یک فینال واقعی را پیش رو دارد. تراکتورسازی به مصاف النصری می رود که در کمال ناباوری بردی قاطع را در خانه اش به دست آورد.

در همین خصوص  سینا عشوری، هافبک قرمزهای تبریز به خبرنگار برنا گفت: در بازی رفت بر خلاف جریان بازی گل خوردیم. در آن بازی تمرکز نداشتیم و اسیر اشتباهات خودمان شدیم. می توانستیم پیروز شویم یا حتی با یک تساوی به تبریز برگردیم تا در یادگار امام کار را تمام کنیم. اما به هرحال ما هنوز هم شانس داریم و امیدواریم خدا نیم نگاهی به ما داشته باشد تا بتوانیم با برد پرگل به جمع هشت تیم برتر آسیا راه پیدا کنیم.

عشوری در پاسخ به این سوال که آیا زدن 3گل به النصر امکان پذیر است، گفت: چرا ممکن نباشد؟ مگر ما به الجزیره 4گل نزدیم؟ به اعتقاد من الجزیره تیم ضعیفی نبود و حتی از این النصر قویتر بود. باید تلاش کنیم در پانزده دقیقه ابتدایی بازی گل اول را به حریف بزنیم. در این صورت بقیه بازی را راحت تر به کارمان ادامه می دهیم. در این چند روز روی نقاط ضعف آن ها خیلی کار کردیم و امیدوارم بتوانیم مقابل هوادارانمان جشن صعود به مرحله بعد را برگزار کنیم.

هافبک تراکتورسازی در رابطه با حضور تماشاگران در این مسابقه گفت: شک نکنید که بالای 50هزار نفر برای تماشای این مسابقه خواهند آمد. شانس اصلی ما حضور پرشور هواداران است. با حضور و حمایت آن ها می توانیم نتیجه دیدار رفت را جبران کنیم.

عشوری درخصوص تیم فعلی تراکتور تا چه میزان برای فصل بعد حفظ خواهد شد، گفت: من نمی توانم در این مورد به طور دقیق حرفی بزنم اما 4،5 بازیکن اصلی ما در حال جدا شدن هستند. خود من هم یک نیم فصل با ذوب آهن قرار داد دارم و وضعیتم مشخص نیست.

هافبک تراکتورسازی درمورد اینکه در تبریز می ماند یا خیر، اضافه کرد: همانطور که گفتم، با ذوب آهن قرارداد دارم اما هنوز هیچ تماسی از طرف این باشگاه با من گرفته نشده و حتی پیغامی هم برای من نگذاشته اند. از طرفی تراکتورسازی قصد دارد رضایت نامه مرا بگیرد اما هنوز هیچ خبری از باشگاه ذوب آهن نیست!

عشوری درمورد فینال جام حذفی و اینکه قهرمانی استقلال به نفع تیم اول شهر تبریز است، گفت: فینال جام حذفی بازی سختی خواهد بود و پیش بینی آن امکان پذیر نیست. ذوب آهن تیم خوبی است که برای حضور در آسیا به پیروزی در این مسابقه احتیاج دارد و استقلال هم تیم بزرگی است که دوست ندارد فصل را بدون جام تمام کند. خودم به شخصه  دوست دارم تراکتورسازی سهمیه بگیرد!هواداران تراکتور عادت کرده اند هرسال یک جام را در تبریز ببینند. حالا که نتوانستیم این کار را برایشان انجام بدهیم امیدوارم نوار حضور تراکتور در آسیا قطع نشود تا کمی از محبت های هواداران جبران شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز