شهردار کلانشهر تبریز:

حضور سه تیم در لیگ برتر زمینه ساز توسعه گردشگری ورزشی تبریز است

۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۰۹:۲۲:۱۲
کد خبر: ۴۰۸۰۵۲
حضور سه تیم در لیگ برتر زمینه ساز توسعه گردشگری ورزشی تبریز است
نجفی گفت: شهرداری تبریز در قالب 29 تیم در 19 رشته ورزشی به تیمداری مبادرت کرده است.

شهردار کلانشهر تبریز گفت: پایان دادن به انتظار 20 ساله مردم تبریز و هواداران ماشین سازی برای صعود این تیم به لیگ برتر افتخاری برای مدیریت شهری است و خوشحالیم یکی از آرزوهای شهروندان تبریزی را برآورده کردیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، صادق نجفی در جشن صعود تیم ماشین سازی تبریز به لیگ برتر که همزمان با نیمه شعبان در ورزشگاه شهرداری تبریز برگزار می شد، افزود: ماشین سازی تبریز با غیرت جوانان و بازیکنان متعصب و آینده دار این تیم و با درایت و کاردانی رسول خطیبی مربی غیرتمند تیم، لیگ برتری شد.

شهردار تبریز اضافه کرد: به خطیبی گفتم هرچه سریعتر و با قدرت تمام تیم ماشین سازی را برای حضور در لیگ برتر آماده کند تا تیمی محکم و قوی در لیگ برتر به میدان بفرستیم، حضور در بین ده تیم اول لیگ برتر در سال اول حضور هدف گذاری منطقی برای تیم است اما من با اعتقادی که به کار خطیبی دارم مطمئنم ماشین سازی در این فصل عملکرد شایسته ای را بر جای خواهد گذاشت.

نجفی با اشاره به اینکه ماشین سازی تبریز هویت و شناسنامه فوتبال تبریز است، گفت: مسئولان و هواداران مکررا از ما خواستند تا از تیم حمایت کنیم و هر آنچه می توانستیم برای حمایت از این تیم ریشه دار انجام دادیم اما عامل اصلی موفقیت تیم علاقه مندان عاشق، پرشور و دلسوز این تیم هستند.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه مطمئنا ماشین سازی یکی از تیم های حرفه ای و خوب لیگ برتر کشورمان خواهد بود، افزود: حضور سه تیم قدرتمند تبریزی در لیگ برتر قطعا برای شهر ارزشمند و مفید است و این امر طبیعتا زمینه ساز توسعه گردشگری ورزشی در شهر خواهد بود.

نجفی در پایان سخنانش با تاکید بر اینکه شهرداری تبریز در سه حوزه ورزش همگانی، توسعه زیرساخت های ورزشی و ورزش قهرمانی گام های بلندی برداشته است، گفت: شهرداری تبریز علاوه بر اینکه در طول سه سال گذشته اقدامات گسترده ای را برای توسعه سرانه ورزشی شهر انجام داده است، در قالب 29 تیم در 19 رشته ورزشی به تیمداری مبادرت نموده است، قهرمانی تیم شهرداری در تور دوچرخه سواری آذربایجان، صعود کوهنورد شهرداری به قله اورست و دهها عنوان ورزشی مهم که در سطح کشوری و فراملی برای تبریز بدست آمده است در نتیجه حمایت های شهرداری تبریز بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز