اسلوونی پیشرفت کرده است

عطایی: تا آمادگی مورد انتظار فاصله داریم

۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۰:۴۲:۱۱
کد خبر: ۴۰۸۰۶۳
عطایی: تا آمادگی مورد انتظار فاصله داریم
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان کشور گفت: ملی پوشان جوان با انگیزه زیادی در تمرین و بازی های تدارکاتی تلاش می کنند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرمربی تیم ملی والیبال جوانان گفت: ملی پوشان جوان با انگیزه زیادی در تمرین و بازی های تدارکاتی تلاش می کنند، اما هنوز تا آمادگی مورد انتظار فاصله داریم.

بهروز عطایی افزود: از عملکرد بازیکنان در دو مسابقه برگزار شده راضی هستم اما هنوز به 60 تا 70 درصد آمادگی دست یافته ایم و باید روند رو به رشد خود را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه 30 درصد باقی مانده آمادگی از نظر زمانی قسمت اعظم روند آماده سازی است و نیاز به دقت نظر بیشتر نیز دارد، گفت: در دو مسابقه تدارکاتی و دوستانه ای که انجام دادیم، تا حد قابل قبولی روند پیشرفت در تیم دیده شده اما زمان بیشتری می طلبد تا به حد ایده آل برسیم.

تیم ملی والیبال جوانان در دو دیدار گذشته خود موفق به شکست سه بر یک تیم جوانان و امید اسلوونی شد، سرمربی تیم ملی والیبال جوانان درباره والیبال اسلوونی گفت: برابر نمایندگان والیبال کشوری بازی کردیم که در سال های اخیر پیشرفت قابل توجه ای در این رشته ورزشی داشته اند.

وی تصریح کرد: اسلوونی در مسابقات قاره اروپا که به میزبانی بلغارستان برگزار شد، نایب قهرمان شد. این تیم روسیه و ایتالیا را شکست داد و در دیدار نهایی مغلوب فرانسه شد و به مقام دومی دست یافت.

عطایی افزود: تیم ملی والیبال جوانان اسلوونی در مسابقات جهانی مکزیک که سال 2015 برگزار شد، جایگاه هفتم جهان را به دست آورد و ایران دوازدهم شد. در حال حاضر نیز اسلوونی در رده بندی والیبال جوانان جهان در رتبه ششم است و ایران در جایگاه دهم و طبیعی است که بازی سختی برابر این تیم داشته باشیم و خواهیم داشت.

وی درباره بازی های برگزار شده و عملکرد تیم جوانان ایران گفت: ملی پوشان تا حدود زیادی برنامه های خواسته شده کادر فنی را پیاده کردند اما هنوز نیاز به هماهنگی بیشتر داریم.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: نقطه قوت تیم ایران در دو بازی انجام شده کار دفاعى بود ولى در کار تهاجمى خوب نبودیم. البته تیم های حریف بسیار منظم و با برنامه بازى کردند و به سختى پوئن میدادند. سعى کردیم از بیشتر بازیکنان در دو مسابقه استفاده کنیم تا در وضعیتهاى مختلف قرار بگیریم.

وی ابراز امیدواری کرد که بازیکنان و کادر فنی تجربه خوبی از اردو و مسابقات دوستانه با تیم های اسلوونی کسب کردند، و گفت: اردوی تدارکاتی خوبی در حال برگزاری است و با تیمی که روند رو به رشد خوبی داشته است، بازی کرده ایم.

تیم ملی والیبال جوانان ایران از روز شنبه هفته جاری اردوی آماده سازی خود را در اسلوونی آغاز کرده است و فردا سه شنبه برای ادامه این تمرینات عازم اسپانیا خواهد شد. ملی پوشان کشورمان در این اردوی 10 روزه شش دیدار تدارکاتی نیز برگزار خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز